Var på første svangerskapskontroll idag. [:)] Var spent og hadde gleda meg til å høre hjertelyden. Fikk jeg høre den?!! NEI, for hun mente det var for tidlig. Herregud, dere hører da med babywatcher nå. Skal liksom legen sitt utstyr være dårligere? [8|] Hun var så stressa, så hadde ikke tid til å ta gu. Må tilbake å gjøre det i neste uke. [:'(] Urin og blodtrykk var fint da, også fikk jeg tatt blodprøver og ordnet det helsekortet.
Isj, ble litt lei meg jeg altså eller skuffa er vel et bedre ord. [>:] Ringte t jm, men hun har ikke kontortid før på onsdag. Tenkte jeg ringer dit og ordner meg en time, for da får jeg kanskje høre hjertet og tatt sf-mål. Legen gjorde ikke det heller. [&o]
Også tenkte jeg å spørre om hun kunne lytte på lillemor, for hun hoster sånn om natta. Gadd ikke det, når hun ikke hadde tid til å ta gu på meg en gang! [:'(]
Alt i alt misfornøyd mao! [>:]
Isj, ble litt lei meg jeg altså eller skuffa er vel et bedre ord. [>:] Ringte t jm, men hun har ikke kontortid før på onsdag. Tenkte jeg ringer dit og ordner meg en time, for da får jeg kanskje høre hjertet og tatt sf-mål. Legen gjorde ikke det heller. [&o]
Også tenkte jeg å spørre om hun kunne lytte på lillemor, for hun hoster sånn om natta. Gadd ikke det, når hun ikke hadde tid til å ta gu på meg en gang! [:'(]
Alt i alt misfornøyd mao! [>:]