Vært hos legen idag :)

*Secret*

Forelsket i forumet
Idag var jeg på første ordentlige kontroll. Veldig deilig å endelig få snakket om alt jeg hadde på hjertet og stille alle spørsmål jeg har osv. Det var første gang hos den nye legen min og han var kjempeflink og trygg og en lege jeg er veldig fornøyd med!

Siden jeg tisser så sinnsykt mye så sendte han urinen min til dyrking, håper nesten den er positiv for da finnes det håp i sikte for litt nattesøvn fremover :P

Også fikk jeg høre hjertet! :D Fant det ikke hos jordmor sist så det var kjempehyggelig å høre at alt var bra med mini :) Gleder meg til jeg får brev fra sykehuset jeg nå, ikke så lenge til ordinær ul :D:D:D

Forresten, idag skal kjæresten min bestille ny PC til meg så dette er en veldig positiv dag :)
 
Så deilig å få snakket ut :)
Og så fantastisk å høre hjertet! Heldiggris :):):):)

Gratulerer med data i vente ;)
 
Åh, så fin dag! Jeg var også hos legen i dag men det var veldig kort. Gikk igjennom høyde, vekt osv så tok vi blodprøver. Målte blodtrykket mitt også og det var fint. Han lurte på om jeg hadde noen spørsmål men hadde ingen! 
 Hva spurte du om? Jeg var helt tom. Hadde liksom ingenting å si utenom: "Har gått bra, vært veldig trøtt og har vondt til tider når jeg går". Så sa han noe som: "Ja da får du ringe hvis det blir verre så får vi se hva vi gjør med situasjonen din". Så var timen over ;) Haha, jeg er så dårlig på legetimer.
 
samme her, hadde egentlig ingen spørsmål utenom hva jeg kunne gjøre med kvalmen, og da var svaret akupunktur, som jeg ikke tørr å prøve ;)

sikkert kjempe herlig å høre hjertet til den lille, og godt da det er en trivelig lege :)
da jeg var til legen i uke ni fikk jeg ikke høre hjertelyd, eller ta blodprøver eller noe... tok kun vekt...
men gleder meg til uke fjorten for da skal jeg til jordmor :D

 


Mozzarella skrev:
Åh, så fin dag! Jeg var også hos legen i dag men det var veldig kort. Gikk igjennom høyde, vekt osv så tok vi blodprøver. Målte blodtrykket mitt også og det var fint. Han lurte på om jeg hadde noen spørsmål men hadde ingen! 
 Hva spurte du om? Jeg var helt tom. Hadde liksom ingenting å si utenom: "Har gått bra, vært veldig trøtt og har vondt til tider når jeg går". Så sa han noe som: "Ja da får du ringe hvis det blir verre så får vi se hva vi gjør med situasjonen din". Så var timen over ;) Haha, jeg er så dårlig på legetimer.


Jeg tok opp at jeg sliter med å få i meg væske pga jeg må da tisse så enormt mye. Det tok han på alvor.

Også fortalte jeg at jeg har hatt stikkinger i brystet når jeg blir stresset,så han lyttet på hjertet, men det var visst helt fint.

Også tok han en prøve av brystvortene mine pga jeg har vært veldig øm, så lurer på om jeg har fått gule stafylokokker siden jeg ammer.

Også snakket jeg med han om trening. Lurte litt på hva jeg skulle være forsiktig med osv. Han mente at jeg kunne gjøre det meste og bare gjøre det jeg orket.

Også fortalte jeg at jeg hadde glemt meg bort og spiste rå pepperoni pølse her om dagen, men han mente at det ikke var noen fare. I Norge skal det jo ikke være noen fare, det er bare for å være heeelt sikre at man blir anbefalt å holde seg unna:P

Også snakket jeg med han om at jeg hadde veldig jernmangelanemi sist så han skulle sjekke det.


Det var vel egentlig det :)
 
Back
Topp