vært hos legen idag.. :/

Kihne

Elsker forumet
og det var som jeg trodde.. Jonathan er skeiv i ryggen/nakken, og mest sannsynligvis derfor han er så urolig og skriker så masse! dette har jeg hatt mistanke om helt siden han ble født, men alle har bare avfeid meg.. til og med de på sykehuset... Så har liksom slått meg til ro at han har vært helt normal, og jeg har tatt feil..
men har merket at han BARE har ligget på den ene siden, har prøvd  å få han til å ligge på den andre siden, men han har nekta! og hodet hans har fått ganske rar form.. skeiv på en måte[&:]
Men heldigvis kan dette gjøres noe med, så skal til manuell terapeut på mandag! Håper at dette hjelper på kolikken hans!

Er det dette som foresten er det som kalles kiss-syndromet? [:-]

her også!
Vi skal til manuellterapeut i morgen, håper på at det kan hjelpe litt på både søvn og skriking.
Her sover vi nemlig bare 6-8 timer i løpet av et helt døgn!!

ORIGINAL: SecondTimeAround

Jøss, dere også??????
Er jo akkurat det jeg nettopp lagde tråd om!!! [8|]
Er visst mere vanlig enn jeg trodde... Men nå har jeg lest endel og det er visst veldig uvanlig at de får noen senskader av det når det blir oppdaget såpass tidlig [:D] HELDIGVIS!!! [:D]

off, det er ikke no artig [&o]

Åh, så bra! har vært veldig bekymra for at det skulle være noe senskader av det! håper manuell terapeuten får fiksa det!

ORIGINAL: løven87

her også!
Vi skal til manuellterapeut i morgen, håper på at det kan hjelpe litt på både søvn og skriking.

ja, får virkelig håpe det hjelper! du må skrive hvordan det går!
her sover vi også bare så lite! det er jo ikke bra i det hele tatt å sove så lite[&o]

Sender over en god klem til dere alle tre! Så håper jeg nurkene deres blir bedre med behandling og at både store og små får sove litt [:)]

ORIGINAL: Kihne

ORIGINAL: løven87

her også!

ja, får virkelig håpe det hjelper! du må skrive hvordan det går!
her sover vi også bare så lite! det er jo ikke bra i det hele tatt å sove så lite[&o]

Ja, skal oppdatere deg/dere på hvordan det gikk. Vet ikke om det blir noe behandling i morgen eller om han bare skal kikke litt på han for å finne ut hvordan ståa er.
Jeg ser jo at Leo er kjempe trøtt, men han klarer liksom ikke roe seg ned, og når han først sovner så kan du banne på at han våkner etter 15-20 min pga vondt i magen, og så bruker vi ca 2 timer på å få roet han ned igjen. Det er ikke spesielt gøy.

Krysser fingrene for at de kan klare å hjelpe Aron, Jonathan og Leo, for det er jo ikke noe godt for disse små å ha vondt heller.

ORIGINAL: Julia89

ORIGINAL: eiramena

Sender over en god klem til dere alle tre! Så håper jeg nurkene deres blir bedre med behandling og at både store og små får sove litt [:)]

Sign! [:)]

Men bare lurer på en ting..

Hvordan merket dere at det var noe liksom?
Dere sier barna vil kun ligge på ene sida.. Det gjør alltid Melissa også. Prøver å snu hode hennes til andre siden, men tar ikke lange tiden før hun snur det igjen.. Sånn har hun vært siden fødsel.. Redd hun skal bli skjev i hode [8|][&o]

Hos oss begynte det med at vi så at han hadde favorittside å ligge på, han ligger enten som en banan eller med hodet veldig langt bakover, så sleit vi veldig med å få han til å ta den høyre puppen (han ble da liggende på den motsatte siden av favoritten), han gulper veeeldig mye og har gjort det siden fødselen, han vil ikke ligge rett på ryggen, han er veldig urolig, han har mye kolikksmerter, han er født før uke 38, han er tatt med keisersnitt og jeg ble dyttet på magen (en av legene dyttet med hele sin kroppsvekt på magen) da Leo skulle ut og så begynte jeg å vurdere KISS, gikk inn og leste litt og det viste seg at Leo har veldig mange av symptomene.
Ringte så til helsestasjonen hvor vi fikk anbefalt fysioterapeut, men jeg valgte å ringe til manuellterapeut pga de er fysioterapeuter men med ekstra utdannelse og erfaring ift KISS.

Back
Topp