Vært hos legen i dag

Diddij

Forumet er livet
I dag har jeg vært hos legen pga UVI jeg har hatt i 2 uker, så måtte avlegge en urinprøve for å sjekke. Og etter 12 dager med antibiotika var det ikke blitt noe bedre...

Har de siste dagene hatt kjempe sterke kynnere, som de nå er redde for skal gå over i premature rier[&:]
Så i morgen drar jeg på sykehuset, for å sjekke livmorhalsen og ta UL for å sjekke om alt er bra....
Huff, er litt nervevrak kjenner jeg...

uffa! Skjønna godt at du er litt nervøs då ja! Men det går heilt sikkert bra!! :) Og bra at du blir tatt på alvor og at dei sjekka skikkelig ut! :)

klemmepå

Huffda :s håper de finner ut av det og at det gir seg da.. kjedelig hvis det skal gå over til premature rier ;s

Tusen takk jenter[:)]
Håper og at det går over snart, vil ikke ha premature rier enda, noe tidlig ja...[&:][:(]

Lykke til!!! [:)] Krysser fingrene for deg!!!

Lykke til! Krysser fingrer og tær på at det går bra, noe det helt sikkert gjør! :)

Stakkeres du! Håper alt går bra i morgen! Ønsker deg i hvert fall lykke til! Tenker på deg og sende gode tanker!

ORIGINAL: Weronix

uffa! Skjønna godt at du er litt nervøs då ja! Men det går heilt sikkert bra!! :) Og bra at du blir tatt på alvor og at dei sjekka skikkelig ut! :)

klemmepå

Signerer denne, dei pleier å være veldig flinke til å ta forhandsregler før noe burde skje, så håper eg du får medisiner som tar det nå da! Lykke til og komme inn og oppdatere!

Huff! Ønsker deg lykke til [:)] Regner med de greier å fikse det!

Lykke til i morgen. Men dette går helt sikkert vekdig bra... Godt dem tar tak i dette og sjekker opp. Bedre å gjøre det en gang for mye enn for lite [:D] Prøv å slappe av i kveld, så går det så bra så [:)]

Lykke t... , sende dæ mange varme tanka[;)]
bare slapp av[:)] går nokk bra ska du shå [;)

Uff, skjønner godt du er bekymra.
Men godt de tar det på alvor da!

Lykke til i morgen! Håper alt går bra!

Lykke til i morra! Godt at man blir tatt på alvor uansett hva det er! Går nok bra skal du se[:)]

Tuuusen takk jenter[:)] Dere er gode da....
Klemmer til alle sammen[:)]

klemmepå

krysser fingrene for deg.. lykke til 

klemmepå

sign!

huff, så kjipt å ha det sånn! men jeg trur nok bare dem er ekstra forsiktig og tar alle forhåndsregler når du er gravid [:D] Helt til Tromsø du i morgen da? Har du en av de "gamle traverne" som fastlege eller?

Uff[:(] Det er ille[:(]
Jeg håper virkelig alt er bra med den lille, og at det holder seg til kynnere!!
Vi vil ikke ha den lille ut riktig enda!!!
Masse lykke til!!

huff, høres ikke noe særlig ut. Håper alt sammen går bra i morgen.
Lykke til[:)]

Back
Topp