Vært hos legen i dag

nyspire

Flørter med forumet
I dag har jeg vært hos legen, ikke noe spennende skjedde. Han kjente ikke på meg en gang-bare fylte ut skjemaer og greier. Må tilbake i morgen med urinprøve, og ta fastende blodprøver. Må bare løpe inn på butikken etterpå jeg da, klarer meg ikke lenge uten frokost.
Og så ringte jeg jordmor, men de var på ferie, så da får jeg ikke bestilt time enda, men det er likegreit. Jeg har jo gjort dette før og tar det helt easy.
I helgen har gutten min bursdag så da får jeg ikke vært her så mye, så god helg til alle!

God helg, og kos dere med bursdag feiring!!!

Jeg skal til første lege time imorgen. Jeg må spørre, betalte du noe? Alt som har med svangerskap å gjøre er vell gratis?

Bursdagshelgen overstått, bare 4 dager igjen på jobb så er det FERIE!!
Alt er gratis ja. Ser jo noen av de på venterommet ser rart på meg når jeg ikke går og betaler, men de vet jo ikke at jeg er gravid[;)] Skal tilbake til legen først etter UL, han vil så gjerne følge med meg siden jeg har andre ting å ta hensyn til. Var en haug med blodprøver jeg måtte ta på fredagen da. Stakkar 3 åringen min var med og syntes de stakk mamma litt mye[8D] Men ellers var han bare glad for at det ikke var han.

Back
Topp