Vært hos legen i dag

Sommerblomsten

Forelsket i forumet
Hun har bestilt time til tidlig UL for meg i dag. Hun sa også at siden jeg er 38 år når jeg kommer til termin, har jeg krav på fosterdiagnostikk. Vet ikke helt om jeg vil ta sånne prøver...vet ikke om jeg vil vite om barnet er friskt eller ikke. Tror egentlig at dersom det er meningen jeg skal få et barn med et syndrom eller noe annet så skal jeg det. Syns ikke det er rett å bare skulle velge de barna som er helt friske. Dessuten er det en liten sjanse for abort ved en fostervannsprøve og jeg har ikke lyst til å utsette meg for det heller.
Hva mener dere andre om dette med fosterdiagnostikk?

forstår de som er mer i faresonene ønsker det.. men forstår deg veldig godt, og synes det er en veldig fin tanke av deg[:D] jeg personlig ville nok heller ikke tatt det om jeg hadde blitt spurt... har også litt samme tanke gang som deg!! tror man får det man takler jeg... uansett alder [:D] 

jeg synst det du sier høres helt riktig ut!:)
jeg ville heller ikke valgt bort et barn fordi det ikke var friskt.

Ja mener akkurat det samme som deg. Man får ikke mer enn man takler! Og alt har en mening! Tror ikke det blir noe fosterdiagnostikk på meg nei. Tar alt som det kommer[:)]

ORIGINAL: lillespirekomtilmeg

Ja mener akkurat det samme som deg. Man får ikke mer enn man takler! Og alt har en mening! Tror ikke det blir noe fosterdiagnostikk på meg nei. Tar alt som det kommer[:)]

ja gjør det du.. man slipper masse bekymringer da ihvertfall.. for tror det er veldig hardt å få vite at det er noe galt på en måte.. man sørger lissom før man har fått bebisen ut og rukket å bli kjent med det lile vesenet!! Og spier din er nok uasett så sunn og frisk så [:D] 

Back
Topp