Vært hos legen i dag

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Å jeg er blitt sykmeldt, tilbakefall av depresjon  Jeg er totalt utslitt om dagen. orker ingenting i huset, og er trøtt hele dagen
Har fått medisiner, så håper det snart blir bedre.

Noen mener jeg sikkert ikke burde legge ut dette på nett, men jeg er alltid vært åpen med sykdommen min. så alle nære er klar over att jeg har vært syk i mange år. Syntes det er lettere å være åpen. men sletter innlegget snart.

dagens sytetråd fra meg vet dere ikke liker slike tråder, men snik dere ut igjen [8D]

Huff da, dette hørtes ganske slitsomt ut [&o]

Går begge gutta dine i bhg så du får helt fri på dagtid? Håper medisinene funker da, har du gått på de før?

*trøsteklem*

ORIGINAL: Tinkers :P

åååh, det er var trist å høre. håper du blir fort frisk igjen[:)]

ORIGINAL: Divinity

Huff da, dette hørtes ganske slitsomt ut [&o]

Går begge gutta dine i bhg så du får helt fri på dagtid? Håper medisinene funker da, har du gått på de før?

*trøsteklem*

Elstegutt går i barnehage. minsten skal begynne i aug. (fikk ikke plass før)  jeg har gått på medisinene en mnd nå, men måtte vist doble dosen. har ikke gått på denne typen, men 2 andre forskjellige. ja håper disse funker. [:)]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Å jeg er blitt sykmeldt, tilbakefall av depresjon [:(] Jeg er totalt utslitt om dagen. orker ingenting i huset, og er trøtt hele dagen[&o]
Har fått medisiner, så håper det snart blir bedre.

Noen mener jeg sikkert ikke burde legge ut dette på nett, men jeg er alltid vært åpen med sykdommen min. så alle nære er klar over att jeg har vært syk i mange år. Syntes det er lettere å være åpen. men sletter innlegget snart.

dagens sytetråd fra meg [:(][:)] vet dere ikke liker slike tråder, men snik dere ut igjen [8D]

uffda.. så dumt.. Depresjon er ikke noe å tulle med, og heller ikke noe som bør være tabulagt.. Kjenner mange som har vært/er deprimerte.. Og det er akkuratt som det hjelper og være åpen om det.. føler jeg selv vertfall.. Håper du nå som er sykemeldt kan få slappet litt av og at folk rundt deg kan trø til litt og passe minstemann da mens han andre er i bhg, og at mannen din gjerne kan ta litt av husarbeidet, så du får en pust i bakken..
God klem fra meg!

Du har min fulle sympati. Jeg vet hva du sliter med, jeg er der selv[:(].
Trøsteklem

Tusen takk alle sammen 

Back
Topp