vært hos legen i dag

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
i dag gikk turen til legen siden jeg har blødd pittelitt ved to anledninger. han har et gammelt ul-apparat slik som er utenpå magen så han tok en titt.. jeg så ikke noe, men han så at alt lå der det skulle, men var fortidelig til å se noe hjerte med hans appart. så tok han Hcg, slik at hvis jeg skulle blø mer så kan vi sammenligne. :)

Så godt å få bekreftelse på at det ser bra ut da :) og bra at dere kan sammenligne hvis du blør meire.. men det håper vi jo seff at du ikke gjør!

Så bra at du ble tatt så seriøst og fikk god oppfølging.. Hurra for slike leger. :D

j02j06g09?13 skrev:
Så bra at du ble tatt så seriøst og fikk god oppfølging.. Hurra for slike leger. :D

ja legen min er helt fantastisk! :) han ringte meg faktisk på kvelden i går, fra privat tlf. fordi han hadde vært borte fra jobb ons og torsdag og han ville at jeg skulle komme inn i dag:) så er veldig fornøyd med legen! :)

En sånn lege håper eg at eg også får!!

Rutla skrev:

j02j06g09?13 skrev:

ja legen min er helt fantastisk! :) han ringte meg faktisk på kvelden i går, fra privat tlf. fordi han hadde vært borte fra jobb ons og torsdag og han ville at jeg skulle komme inn i dag:) så er veldig fornøyd med legen! :)

Så utrolig godt at han ringte forå få deg inn.

Jeg elsker sånne leger, har en slik lege jeg også..

Krysser fingre for at du ikke blør noe mer, å godt at dere har tatt en prøve som dere kan evt sammenligne med ;) Det var smart gjort av legen din :D

Back
Topp