vært hos legen i dag...

vwpuz

Glad i forumet
jeg fortalte til legen at jeg har fått 4 positive tester i forrige uke og da gratulerte han meg. Han fant ut at jeg må være 6 uker på vei og termin 6.april 2011.
Men det som overrasket meg litt er at de tok bare en blodbrøve av meg som jeg skulle få svar på i morra... bør jeg være i tvil ? Jeg som gledet meg til å fortelle familien min dette i kveld etter jeg har vært hos legen... jeg trodde jeg skulle gjøre som sist, ta en graviditetstest hos legen og så få med meg masse grønne papirer osv. Men jeg fikk bare beskjed om at de skulle ringe meg kl 10 i morra... Men utifra testene jeg har tatt hjemme, så er vel de like sikre som hos legen??? Jeg trenger vel ikke å være i tvil ?
Jeg ser jo på meg selv og på kroppen min at jeg er gravid.... er bare en litt forvirra periode nå i førsten merker jeg.
 Har bare lyst til å rooooooooooooope ut at jeg er gravid! :) hehe
Noen som har gjort det samme hos legen?
Kan jeg rooooooooope ut snart????? hehe

jeg skal først til legen på torsdag, er også redd for at jeg ikke får det 100% bekreftet...

har hørt at de tar det som en selvfølge at du er gravid, pga de tar de samme testene der som vi tar hjemme og er de positive så er vi gravide[:D]

så jeg tror du kan roooope det ut[:)][:)][:)]jeg har allerede ropt det ut te nærmeste familie og venner, det gjorde jeg med en gang vi fant det ut[;)]

Vil også rope det ut, men vil vente litt!![:D] Men kan trygt si jeg kjenner trangen!!

Med alle de positive testene der, ville ikke jeg vært i tvil[;)]

Grattis[:D][:D][:D]

får bare håpe de ringer fra legekontoret i morra. Vil bare ha det 100% bekrefta. Og da må jeg vel også bestille time hos lege igjen eller til jordmor ? Jeg husker ikke åssen det var sist.... haha... 8 år siden bare, men virker så utrolig lenge siden.. hehe

Var ganske positive de testene dine da, så jeg har ville ropt det ut for å si det sån [:D]

Gratulerer! [:D]

har allerede hvisket litt så det blir nok litt roping etterhvert ;) tihi ;) 

Om du ikke er redd for at noe er galt, tror jeg du kan vente til du er i uke 8-12 før du drar til legen[:)] Mener jeg å huske[8D] Er jo snart hele 2 år siden sist her så[;)]

ja jeg kunne jo bestilt en time i morra når dem ringer og be om time om noen uker :) for da blir det vel undersøkelse og sjekking av hjertelyd osv

ORIGINAL: vwpuz

ja jeg kunne jo bestilt en time i morra når dem ringer og be om time om noen uker :) for da blir det vel undersøkelse og sjekking av hjertelyd osv

jaa.. gleder meg til min time... Må vel bestille en gang jeg også[;)]

Jeg har kun testet positivt på to hjemmetester, men er ikke i tvil av den grunn [:)] Fortalt nyheten til både mamma og svigers. Det første de spurte om var "har du vært hos legen?" Altså, jeg stoler på kroppen min og hjemmetestene, jeg! [:-]

Sniker litt. Tror det bare er en hcg prøve de skal ta, det går nok bra skal du se, snart kan du rope [:D][:D][:D]

Vanlig at man ikke får noen time hos legen før rundt uke 10-12. SÅ det var nok bare hcg han tok ja:)

de ringte fra legen i stad med gode nyheter ;)  hcg-prøva var superduper positiv!!! ;) Jeg ble jo egentlig ikke overraska, men herlig å få det bekrefta fra legen :) Fikk ny time om 2 uker ;) da er jeg i 8. uke så det passer jo bra ;) Er så glad ;) [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg var hos legen i dag. Er 4+4 på vei. jeg fikk alle skjema og tok masse blodprøver.. så er sikkert veldig forskjellige fra lege til lege.

Men gratulerer så masse med den lille i magen :D

Back
Topp