vært hos legen i dag

venter nr 2

Glad i forumet
Jeg måtte ta meg en tur fordi jeg er farlig trøtt, sovner hele tiden og hadde vanskeligheter med å holde meg våken på jobben... jeg ble sykemeldt.
Også fikk jeg helsekortet for gravide.. Tok blodprøver, blodtrykk, urinprøve og veide meg.
vi pratet litt og siden jeg hadde litt uvanelig tr sist ville han sende meg på tidlig ultralyd, så nå venter jeg bare på brev i posten også skal jeg se den lille spira vår[:D][:D][:D][:D]og det blir bare topp, uannsett om det bare er en liten prikk der ennå ser jeg iallefall at jeg har noe der inne[:D]

Ikke så greit å bare plutslig sovne på jobben nei[8D] Det er sååå slitsomt å være så trøtt. Blit værre og værre for hver dag som går.
Kjekt med tidlig 1. gangskontroll[:)]  Får du kanskje ul i uke 7 da? Da ser vi hjertet slå. Jeg skal på ul i uke 7 og gleder meg sånn[:D]

Hva gjør dere for å få UL så tidlig? Jeg og vil det!

Dette er et prøverørs-barn, så da er det alltid ul i uke 7[:)] Ellers er det nok ikke så vanlig. Man kan få tidlig ul om man er veldig engstelig. Eller så kan man ta det til privat Gynekolog, men det koster en del.

Ååja[:)] Var jo innom legen for å bestille den første svangerskapskontrollen idag, og fikk time når jeg er 12+1. Og det er jo en stund til...
Ser du bor i Tr.heim, skal du til privat gynekolog der?

Oki, er vanlig med 12 uker tror jeg. Har ikke bestilt meg time til fastlegen ennå jeg. Kanskje jeg skal gjøre det[:D]
Nei, har tatt all behandling på st.olavs, så blir ul der også.

Okei[:)] Regner med du skal føde der da? Har tenkt på det jeg også! Kanskje vi møtes[:D]

Tror jeg vil føle meg tryggest å føde på st.olavs, er så kort vei dit. Tenkte litt på orkanger også. Mange som sier de føler at de blir bedre tatt hånd om der.
Har du ca lang kjøretid til st.olavs da?
Kanskje vi møtes der ja. Sjansen er jo stor![:D]

Halvtimes kjøring bare[:D]
Var og besøkte noen som hadde født der rett før jul, og de lå på det pasienthotellet. Ble skikkelig imponert over stemningen som var der, og tenkte for meg selv at der vil jeg også føde[:D] Det var så harmonisk og fint!

jeg fikk det fordi jeg var litt usikker på hvor langt jeg er på vei fordi tr sist var så rar, kortere enn normalt og mindre blødning, men kan bare komme av stress og sånn også... men da fikk jeg tidlig ultralyd på ahus. ei venninne av meg fikk også det fordi hun var redd og usikker på om det var noe der..

Back
Topp