Vært hos legen i dag :D

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Vært hos legen i dag [:D] Det gikk strålende. Eg fikk sånn helsekort,
svangerskapsboken, og undersøkte at eg hadde termin rundt 27februar, 28februar, eller 1 mars. 
Han sa at han trodde kanskje at eg var litt lenger på vei [:D] Han sa at eg er mer enn 6-7 uker. Eg er mer 8 uker eller mer enn det igjen :D Eg er super glad altså, men er så trist
for vil ikkje forlate dette forumet. Kommer til å være her uansett termin tror eg :D
Dette var min dag da alt ble virkelig. Vi har søkt om ultralyd i uke 17 da vi har spurt om det er muligheter for den 16september da mamma har bursdag [:D] Vil gjøre det spesielt [:D]
Eg er såååå glad :D

Så koselig da [:)][:)]
GRATULERER!! [:D]

GRATULERER!! Kjempekoselig[:)] Gleder meg til jeg skal til lege[:D]

ORIGINAL: *eim*

gratulerer så masse. [:D]

men jeg lurer på en ting, hvordan kan legen gå ut fra hvor langt du er på vei uten å ta ul? eller kanskje du tok ul? [;)]

jeg har hørt at livmora ikke vokser ovenfor skambeinet før i uke 12, og da skjønner ikke jeg hvordan legen kan finne det ut jeg?
gjerne informer meg, vil gjerne sjekke det selv[:-][:-]
sist svangerskap kjente ikke legen på magen før jeg var godt over 12 uker på vei.....
Legen fann ut at jeg er hvertfall 10uker+ på vei også når jeg var der for ei uke siden, og det fann han utpga størrelsen på livmora sa han, den var mye større en den sku være i uke 6-7:) Kjente jo på den innvendig da, og utenpå:) klarte å kjenne den ganske bra sa han[:)] det samme gjorde han når jeg gikk gravid med Felix og da stemte det også helt med det legen sa[:)] men vi skal på tidlig ul da for å sjekke hvor langt jeg er på vei og om det evt er flere inni der, siden livmora var så stor i forhold til mens termin:)

Tusen takk. Har vært på ferie så har ikkje fått vært på internett.
Han kjente innvendig og utvendig og kjente at eg mest sansynlig
var litt lenger enn 7-8 uker :D

Back
Topp