vært hos lege...

Lilje84

Elsker forumet
Vært på første kontroll hos legen idag. Forklare at jeg trodde jeg kanskje var litt lengre på vei en jeg først trodde.
Han målte SF og ut ifra det så mente han jeg var mellom 15-16 uker på vei. 2-3 uker lengre enn jeg først trodde. skulle få time til UL innen en liten mnd, så blir spennende å se hvor langt jeg er på vei![:)]

Fikk også høre hjertelyden, å det var skikkelig kosli å høre den. ble litt mere virkelig da![:)]
Fikk låne ei vennindes angelsound idag, så den har jeg nettopp testet og funnet hjertelyden igjen[:D]

ORIGINAL: *Prinsessa*

Men da er vel du i september forumet da, vis du er 15-16 eller er jeg bare fjern nå?

det er godt mulig, har ikke regnet ut termin etter hva han mente.
Tror ikke jeg orker å henge meg opp i termin å uker før jeg har vært på UL[:)]
Time will show![:D]

Åh hjertelyden er bare den vakreste lyden når man er gravid...
gleder meg til å høre min sin oxo.. om 12 dager!!

håper den Ul timen er snart så jeg får vite hvor langt jeg egentlig er på vei[:)]
litt rart å egentlig ikke helt vite sånn ca. er litt sprang fra 13 uker til 16 uker....

ORIGINAL: Nikki.

neeeeeeei.du må ko ikke forlate meg,ble jo så glad når du kom.. tenk om du er så mye lenger på vei da

Vært veldig greit å være lengre på vei en jeg trodde, men egentlig greit å bare være 13 uker også. reiser jo til usa 11 juni, å da er jeg ca 22 uker på vei¨å vi skal være en hel mnd....ellers kan jeg jo være 25 uker når vi drar, å da er jeg jo nesten 30 uker når vi kommer tilbake....ser for meg at det kan bli litt mere slitsomt å reise dess lengre jeg er på vei.

Men det blir som det blir:):)

Back
Topp