vært hos kiropraktor idag! *oppdatert*

tigerbebis

Gift med forumet
Jepp, fikk time samme dag som jeg ringte - og det er jeg glad for!

To låsninger midt på ryggen, noe rusk i hoftene/bekkenet, stiv nakke og generelt veldig anspent.
Stakar lille vennen min!! Tenk at han har slitt så lenge med det uten at jeg har gjort noe! [:(][:(]

Han hadde typiske tegn på kolikk - bortsett fra at han ikke gråter.

Timen i dag hadde kjempegod effekt på ham, så at han ble helt avslappa mellom fingrene på dyktige kiropraktoren [:)] skal tilbake på fredag for ny time, forhåpentligvis gjør det susen!

I dag er Herman en ny unge. Han som ikke har sovet noenting omtrent på dagtid, har i dag sovet i mange timer. Sånn god og fornøyd søvn. Og han smiler masse og har det bra. Nesten sånn at jeg kan grine for at jeg er så glad! [:)] nå bare håper jeg at det holder seg sånn, og at det blir enda bedre etter behandlinga på fredag! *krysser fingrene*

[:D]

Så bra de fant ut av det.. Høres ut som det Mattis hadde forresten, i både hofte og nakke... forhåpentligvis blir det bedring! Her merka vi bedring ca 2 dager etter første time. Skal tilbake i morgen, håper han får det enda bedre da. Han har fortsatt mageknip hver dag nå, men mye mindre, og han får ut luft nå, det gjorde han ikke før.

Lykke til!! [:)]

Så bra det ble funnet ut av og at timen hadde god effekt[:)]

Jeg lurer igrunn på hva folk betaler for dette, jeg?[:)]

Å så utrolig bra at han fikk så god effekt av behandlingen![:D][:D]

Er så glad at vi lever i disse opplyste tider hvor vi har så mange muligheter til å få orden på de små.

Så flott at han fikk hjelp [:)]

hva er de symtomene på kolikkbarn da? trodde skriking i lengre perioder var hovedsymptomet jeg..

kunne tenkt meg å dra med min, mest pga trappeuhellet mitt. Knøttet ligger nesten alltid med ansiktet vendt til siden. Regner egentlig med at alt er greit med ham, for han virker som en fornøyd baby. gråter bare når han vil ha pupp og vil sove, og er sint bare når han vil ha pupp uten melk. (suttebehov?)

Det var da enda godt du fikk han til kiropraktor, god for gutten din å få ordnet opp i dette.

Ja jeg er kjempeglad for at jeg tok turen, kan tro det var en fornøyd gutt jeg hadde her hos meg i går kveld - så kjeempestor forandring allerede! [:)] bare det at han lå helt i ro under amminga..har nesten ikke opplevd det før.

Aner ikke hva jeg må betale for det, jeg skal få giro når vi er ferdig med behandlingene. Men om han trenger mer enn tre behandlinger, så må jeg ikke betale for flere enn tre. Fin ordning synes jeg!

Back
Topp