Vært hos jordmora idag...

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Og ho skulle høre etter hjertelyden, men fant den ikke. Heldigvis er ho flink til å sørge for at jeg ikke er nervøs eller tankefull når jeg går derifra. Jeg fikk også henvisning til ultralyd i morgen kl 12, så det blir utrolig spennende. I følge min kalender er jeg 13+0 idag, så i prinsippet skulle ho jo ha hørt den, men kan jo hende jeg ikke er kommet så langt enda, og at det var grunnen til at det ikke ble hørt noe... Uansett blir det kjempespennende i morra, og håper på å få bekrefta at lille i magen har det bra, og vokser seg stor og sterk. :) Takk til dere som fortsatt henger med..... Hva tror dere da? :)

Min lege hørte det heller ikke forrige uke, da var jeg 13 uker på vei. Hørte det imidlertid selv med angelsound samme kveld. Håper og tror det samme for deg, lykke til!!!!

Alt står nok bra til :-) Det kommer jo veldig an på hvordan fosteret ligger osv osv om man finner hjertelyden så tidlig. Du hadde nok merket noe hvis ikke ting er som det skal. Lykke til på ul i morgen! :-)

Alt er sikkert bra :) Kanskje du har morkaka foran? Det har visst jeg, så om noen hadde prøvd å lytte til hjerte i går ville de ikke hørt noe som helst!

Jeg har morkaken på bakveggen, og legen greide likevel ikke å høre hjertelyd på mandag. Akkurat 12 uker. Men hjertet slo tirsdag så var nok bare hun som ikke fant babyen.. For øvrig så har jeg litt ekstra på magen då, som kan innvirkning.

Ellers så lytter i utgangspunktet ikke de hos meg etter hjertelyd før i uke 16. Fordi det kan være vanskelig å finne..

Takk for beroligende ord. :) Det blir bra og få en bekreftelse i morgen, selv om det i prinsippet ikke skal være noe galt. Jeg oppdaterer igjen i morra, satser på gode nyheter. + at jeg ikke blir satt så mye tilbake.... :)

Back
Topp