Vært hos jordmora idag

RalkattLia

Forumet er livet
Sjekka alt, og alt var bra utenom veldig lavt blodtrykk...Hva vil det si??? Altid hatt normalt blodtrykk tidligere så aldri hengt meg opp i det...[8|]

Godt opp 4, 5 kg siden uke 5...[8D]

Prøvde og lytte etter hjerte, men uten hell...Men fant hjertelyden hos jordmora før i uke 12 med di to siste så fikk ny time i uke 12[;)]

Ellers så er det første dagen idag med etter sittende topp....Og siden vi bor på et lite sted så kikket AAAAALLEEEEEEEEEE...hehehe...[:D] Nå gidder jeg ikke skjule det lenger, eller dvs det går ikke....[8D][8|]

Nå ser jeg veeeeldig fram til torsdagen da kommer mamman min på besøk, veeeldig stas siden hun bor 21 mil unna og meg og mamma er skikkelig avhengi av hverandre...Samboeren har arrangert Plumbo fest på jobben sin så vi skal dit...Hu og alle skal drikke jeg skal bare være med for festen sin skyld [:)] Så regner med det blir en bra helg i møte [;)][:D]

Håper alle kommende mammaer har det supert [:)][:)][:)]

Så koselig at moren din kommer langveisfra! =)

Plumbo-fest? hva vil det si? hehe

ORIGINAL: Savira

Så koselig at moren din kommer langveisfra! =)

Plumbo-fest? hva vil det si? hehe

Gruppa plumbo kommer og spiller hos oss [:D]

åhh, så herlig! =)
Plumbo er kjempe bra!! Har hørt de live i Sande, der de er fra og hørt litt da de var i Svelvik (der vi er nå).
Vokalisten i Plumbo la varmekablene i huset til mamma da de pusset opp og bygde ut huset :)

Hvor skal konserten holdes?

Gled deg masse. Det er gutter som lager liv og stemning.
Hvertfall på Bayer låta=)
Isj, nå fikk jeg lyst på en fest... hmf...

ORIGINAL: Savira

Gled deg masse. Det er gutter som lager liv og stemning.
Hvertfall på Bayer låta=)
Isj, nå fikk jeg lyst på en fest... hmf...

Hihi får ta deg turen opp til meg da vettu, så kan vi sitte og pimpe brus i et hjørne [8D][:D]

hehe, hadde jo vært så deilig igrunn... Tviler på at vi har fått bensinpenger for såpass "lang" tur at vi kan komme oss neddover.
Hadde vi hatt penger, hadde jeg ikke tenkt meg om engang:P

Back
Topp