TITTIN72
Forumet er livet
Ja, sånn starta jeg dagen i dag[:D]
Urin er negativ, blodtrykket ideelt (120 på 80), blodprosenten har gått opp (12.2), lilles hjerte slo på 140 idag
, han ligger fortsatt rett på den røde linja på sf mål (26) og han er flink å prøve å turne bort doppleren...og hun gratulerte meg med nytt trimester - eh??? Jo, for etter det nye systemet, så er jeg 28 uker i dag
og i morgen starter det siste!! JØSS
Men, jeg har hatt en del murringer nedentil og må inn til sjekk før jeg får dra på påskeferie...blir det noe mer, må jeg rett på føden og sjekke. Det er litt for mye stress i hodet mitt med alt som foregår her hjemme så det har da klart å slå seg ut akkurat der jeg minst ville ha det.
Men har fått beskjed om å ta det helt easy - så da satser vi på minst 10 uker til med mage!![;)]
Urin er negativ, blodtrykket ideelt (120 på 80), blodprosenten har gått opp (12.2), lilles hjerte slo på 140 idag
, han ligger fortsatt rett på den røde linja på sf mål (26) og han er flink å prøve å turne bort doppleren...og hun gratulerte meg med nytt trimester - eh??? Jo, for etter det nye systemet, så er jeg 28 uker i dag
og i morgen starter det siste!! JØSSMen, jeg har hatt en del murringer nedentil og må inn til sjekk før jeg får dra på påskeferie...blir det noe mer, må jeg rett på føden og sjekke. Det er litt for mye stress i hodet mitt med alt som foregår her hjemme så det har da klart å slå seg ut akkurat der jeg minst ville ha det.
Men har fått beskjed om å ta det helt easy - så da satser vi på minst 10 uker til med mage!![;)]