Tullemor79
Gift med forumet
I dag har jeg vært hos jordmor for første gang og det var kjempehyggelig!! Hun var veldig blid og hadde god tid til meg følte jeg. Fikk en del informasjon om diverse, tok noen prøver og prata om litt av hvert. Hun lurte på om jeg ville hu skulle prøve å finne hjertelyden og sa ifra at det var så tidlig enda at hu ikke kunne garantere at hun fant den. Hadde lyst til det og lova at jeg ikke skulle bli redd om hun ikke fant den. Men, det gjorde hu!! Begge to på hver sin side av magen min!![:D][:D][:D] Det er så fantastisk å høre det! Livmora mi målte hu til å være ca 10 cm over skambeinet, så det er der jeg skal være med to i magen sa hu.
Spurte om det med sykemelding og sa at jeg hadde sagt fra på jobb. Hun sa at i uke 23 er stortsett alle tvillinggravide ute i sykemelding og hu regna med at legen min også praktiserte det sånn. Jeg skulle ikke bry meg mer om sjefen på jobb, for det er legen som bestemmer og jobben har ikke lov til å legge seg opp i det!! HURRA!!
Ny time om 4 uker, så da er det å vente i 8 dager på time hos fastlegen. Er veldig spent på hvordan han er, har jo ikke treft han før...
Spurte om det med sykemelding og sa at jeg hadde sagt fra på jobb. Hun sa at i uke 23 er stortsett alle tvillinggravide ute i sykemelding og hu regna med at legen min også praktiserte det sånn. Jeg skulle ikke bry meg mer om sjefen på jobb, for det er legen som bestemmer og jobben har ikke lov til å legge seg opp i det!! HURRA!!
Ny time om 4 uker, så da er det å vente i 8 dager på time hos fastlegen. Er veldig spent på hvordan han er, har jo ikke treft han før...
banker [:D] tenk du har to babyer der inne