Vært hos jordmor

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Første gang i dag.
Kjenner jeg blir litt oppgitt..
hun spør om jeg kjenner til dette med mat og sånn siden det er nr 2 svarer jeg "jada". Og hun sier: "ja for du kan egentlig spise normalt. Folk er så hysteriske nå vettu, ja jeg tenker på salami og sånn. Ja du er jo vokst opp på salami,så jeg mener..
Det står så mye på nettet vettu"
Jeez.. Jeg er glad jeg ikke er førstegangs og at jeg kan tenke sjæl.. Hadde lyst til å si at jeg følger HELSEMYNDIGHETENES anbefalinger jeg.. På NETTET!
Går det an å bare slenge ut av seg sånt?

Tenk om jeg hadde vært førstegangs og ikke turt å spørre for å ikke virke dum.. Du føler ikke for å følge opp den talen der med "eh.. Jammen jeg kan vel ikke spise spekemat? Er ikke salami spekemat da? Og hva med myke oster? Trodde man skulle holde seg unna det også jeg.. Eh.."

Sånn går det når man finner seg en jordmor som har jobbet noen år..ellers var dama veldig hyggelig altså.
Hun jeg hadde forrige gang sa ikke så mye om mat hun heller,men hun sa:" jeg er ikke så hysterisk når det kommer til hva man skal spise og ikke,man må jo bruke sunn fornuft. Men det er EN ting jeg er veldig streng på og det er rått kjøtt! Det er det viktigste å holde seg unna, pga toxoplasmose."

Syns det var en grei ting å si hvertfall.
En venninne av en venninne sa at hennes jordmor hadde sagt at det var bare å spise roastbiff,det var ikke noe farlig... Seriøst liksom..

Haha, jeg hadde nok sagt noe :)

Jeg er sånn som alltid blir irritert,men holder det for meg selv. Så får jeg heller ut frustrasjonen etterpå. Enten her eller hos mannen.
Problemet med mannen er at han som regel svarer med :"blås i det da. Hans/hennes problem. Ikke gidd å bry deg om det"
Og da blir jeg jo mer irritert! He he

Haha, jeg hadde nok sagt noe :)

Jeg er sånn som alltid blir irritert,men holder det for meg selv. Så får jeg heller ut frustrasjonen etterpå. Enten her eller hos mannen.
Problemet med mannen er at han som regel svarer med :"blås i det da. Hans/hennes problem. Ikke gidd å bry deg om det"

Gaaah! Sånn er gubben min og, når jeg fyrer meg opp angående dårlig bilsikring eller helseteppe over vogna :p

Å! Dårlig gjort!! Heldigvis har jeg ei venninne som bare er en telefonsamtale unna. Føler det alltid er jeg som prater og hu aldri får inn et ord,men veldig deilig å klage til for vi er som regel enige.
Jeg er noe mer hysterisk da f.eks med sukker og sånn,men hun er så diplomatisk at det blir ikke krangling ut av det.
Og jeg sier det hver gang at hun bare må be meg klappe igjen brødboksen hvis jeg maser for mye,men hun syns ikke jeg gjør det heldigvis. Og hun får jo si det hun skal også,det er bare det at jeg har mine lange monologer før hun får svart :p

Back
Topp