Vært hos jordmor...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Jeg er jo litt usikkerpå hvor langt jeg er påvei... Så idag kom vi fram til at jeg er alt ifra 6-9 uker en plass. Tenkte jeg skulle bestille tidlig ul privat :) klarer ikke vente til ordinær med å vite hvor langt jeg er påvei :O Noen fler som har ustabile sykluser som ikke vet akkurat hvor langt de har kommet?? Mensen min kan komme med alt fra 3 til 8 uker imellom seg :S
 
Min syklus er helt stabil, så har ikke noen problemer på det området, men trodde egentlig man fikk tidlig UL når man ikke vet hvor langt man er på vei, jeg?

Hadde sikkert valgt privat ul jeg og, hvis jeg var i din situasjon :P
 
Så merkelig at ikke jordmor henviste deg til UL for å finne ut hvor langt du har kommet?!
Tre uker er jo ganske stor forskjell da! Kanskje det hjelper å mase...?!!
Hvis ikke, så hadde jeg bestilt privat UL, ja... :)
 
Ei venninne av meg sluttet på p-piller og startet rett på prøvingen, det varte i 3 måneders tid uten mensen, så ble hun gravid. For å vite hvor langt hun var på vei, ble hun sendt på tidlig ul.

Spør legen din om ikke du burde ha dette:) Er ikke sikkert jordmor har lov å henvise til ul, men det har ihvertfall legen din:)
 
Selv har jeg helt stabil syklus, så ikke noe problem der.
Men som de andre sier så pleier man å bli sendt til ul når man ikke vet hvor langt man er på vei :) Ta kontakt med legen før du betaler for det selv ;)
 
Back
Topp