vært hos jordmor

pebbles

Gift med forumet
Har vært hos jordmor for første gang nå, og det var kjempemorro! Hun tok seg god tid og forklarte masse. Og det beste av alt: jeg fikk høre hjertelyden på begge nurka mine! Er helt i skyene jeg nå..[:D]

Å så morro for deg.. :) Hørtes helt herlig ut.. [:D]

Gratulerer..

Åå, så kos[:)] Jeg har også hørt hjertelyden til babyen min, tror det er den fineste lyden jeg noen gang har hørt[:)]
Hvordan var det å høre hjertelyden til begge to, hørte du begge to på samme sted, eller lyttet hun flere steder?
[:)]

Så kos da... (Har jo snakka før i dag vi da...)! Da var det greit med jordmor og ikke deg selv allikevel
tenker jeg[:D]

ORIGINAL: Dråpe

Åå, så kos[:)] Jeg har også hørt hjertelyden til babyen min, tror det er den fineste lyden jeg noen gang har hørt[:)]
Hvordan var det å høre hjertelyden til begge to, hørte du begge to på samme sted, eller lyttet hun flere steder?
[:)]

Ja det er helt nydelig lyd de lager! Hun lyttet på flere steder, for de ligger gaske langt fra hverandre. Tvilling 1 "lekte litt" med jordmora, smatt unna til stadihet. Den hadde 144 slag i minuttet. Tvilling 2 "bød frem" hjerteslagene med en gang, den hadde 136 slag i minuttet. Blir spennende å se om det er to forskjellige kjønn når de hadde så ulike hjerteslag (får forhåpentligvis vite det på ul 11 januar)!

ORIGINAL: tut

Så herlig da. Jeg har to tvillingjenter på 11 år selv. Klem

Ja det er kjempestas at det er tvillinger, vi gleder oss masse til de kommer![:D]

så moro[:D]

Åhh..dette var kjempestas å høre pebbles[:)]kan tenke meg du svever litt nå ja[;)]

Det er så utrolig koselig!
Godt du gar noen som tar seg tid. Det er veldig viktig!Spesielt for deg som har dobbel lykke da.....[;)][;)]

Back
Topp