Vært hos jordmor

Trin

Forumet er livet
Nå har jeg vært en liiiten snartur hos jordmor.
Va på kontroll hos fastlegen min forrige uke (jm var fullbooket, så måtte ta den der!), og da målte legen symfysen til å ha krympet 2 cm på 3 uker. Litt merkelig, ikke sant?
Fikk derfor komme til jm og måle igjen. Legen hadde nok smakt litt på desinfeksjonsmidlet sitt...
Hadde ikke krympet 2 cm men vokst 3... [:)] 
Så da er alt perfekt! Ligger akkurat på den røde streken. [:)]

jaja leger altså[8|][:D] fint at du/dåke fant ut av det[:D]

Fint at alt er bra. [:D]

Så slurvete av han legen da!![&:]

Så bra at alt var i orden da![:)]

Jeg har vært på jm kontroll i dag. Hun sa at hodet har begynt å feste seg, men er ikke helt festa. Fosterlyd 132[:)]

Godt å høre at det bare var legen som var litt vel fjern da[:D][;)]

Godt at alt var bra og at jordmor hadde bedre kontroll på målingen ![:D]

det var da veldig så feil han tok da!!
det var bra jordmora di fikk ordnet opp i målene.. ikke godt å bekymre seg unødig!
godt å høre alt var bra[:)][;)]

ORIGINAL: *marihøna*

det var da veldig så feil han tok da!!
det var bra jordmora di fikk ordnet opp i målene.. ikke godt å bekymre seg unødig!
godt å høre alt var bra[:)][;)]

Ja, det er alltid kjekt å vite at alt er bra med den lille!![:)]

Leger jobber jo med så mye annet i tillegg, mens Jordmor jobber "bare" med å måle mager[;)][8D]
Er nok det som jordmora målte som er riktig, jah[:D]

Sånn kan det gikk!

Gratulerer med enda en gjennomført kontroll Trin[:D]

de både måler og sier forskjellig her. men føler meg pussig nok trygg på begge. Går annenhver gang til jm og lege. Jm sa for ca en måned siden at magen var litt liten og at jeg neste gang må ligge over kurven. Da jeg var hos legen forrige uke sa han at jeg ikke måtte ligge over, men i nærheten... Blir jo litt bekymret, men legen min er veldig flink, så jeg har troa på han!!

He he, ja, jeg stoler vel egentlig mest på jordmor faktisk jeg[;)] Tror de vet hva de driver med[:)]

Så bra at alt ser fint ut Trin!!!

godt å få bekreftet at alt er fint.

Back
Topp