vært hos jordmor

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
ja, da har jeg akkurat kommet hjem igjen etter kontroll hos jordmor.
alt bra[:)]
men fysj har gått opp 5kg allerede[:'(]  likte ikke det helt, men jm sa heldigvis ikkenoe på det da.
Ellers fikk vi høre en fin hjertelyd[:)][:)] 
jm trodde også jeg var lenger på vei enn 15uker[:o][:D]   så blir spennende med ultralyd i slutten av måneden [:)][:)][:)]

åå, heldige deg! Så bra at alt var bra [:D]

ja, godt å få det bekrefta hos jm...selv om jeg har hørt hjertelyden hjemme med angelsounden så blir det noe annet å få høre det på kontroll også[:)]
håper ukene og dagene frem til 27april og ul går FORT[:D]
men det spørst om det blir enda en septemberskatt her likevel da[:)]

oi!! ul i slutten av mnd allerede!! :) Så gøy!! Hva håper du det blir denne gang da? Hvorfor trodde jordmoren du er lenger enn 15 uker på vei da? :) kjente hun det på livmoren eller?
Jeg har lagt på meg 4 kg til nå.. syntes heller ikke det er så gøy!! Men sånn er det jo bare!! Har ikke akkurat tenkt over hva jeg spiser heller da! :)
Jeg skal ikke ha ul før 20 Mai!! Det er lenge til...!! Men skal ha en privat ul 16 april! Gleder meg til å hilse på nurket vårt<3 Og den 13 april er det jordmor på meg og! Gleder meg :) Hva gjorde du hos jordmoren da? :)

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

oi!! ul i slutten av mnd allerede!! :) Så gøy!! Hva håper du det blir denne gang da? Hvorfor trodde jordmoren du er lenger enn 15 uker på vei da? :) kjente hun det på livmoren eller?
Jeg har lagt på meg 4 kg til nå.. syntes heller ikke det er så gøy!! Men sånn er det jo bare!! Har ikke akkurat tenkt over hva jeg spiser heller da! :)
Jeg skal ikke ha ul før 20 Mai!! Det er lenge til...!! Men skal ha en privat ul 16 april! Gleder meg til å hilse på nurket vårt<3 Og den 13 april er det jordmor på meg og! Gleder meg :) Hva gjorde du hos jordmoren da? :)

hmm...om jeg kunne få bestemme kjønn selv vil jeg ha en gutt jeg[:D] da har vi navn klart også..hehe[:D]
Hun kjennte på magen min , sa med engang at hun virkelig trodde jeg var lenger på vei[:D] var pga livmora var ganske høyt oppe..et godt stykke over navlen[:)] sa at når man er 15 uker er livmora like under navelen[8D]

Nei disse kiloa er ikke bare bare... de setter seg så godt også...hvertfall på meg.. så her er det skjerpings med kostholdet altså... før jeg ble gravid med nr1 var jeg 55kg... og nå før dette svangerskapet var jeg 68[:o]
Men kommer jo noe godt ut av det da[:D] men sjokoladen skal fra nå av pakkes heelt vekk!!!

Er litt bekymra om dagen så vurderer å ringe til jm igjen å si jeg vil på "tidlig" ul...klarer ikke glede meg helt før jeg veit alt er bra..(hatt litt småblødninger)

gjorde ikke så mye hos jm...var der ca 30min... men ble litt småprating siden jeg kjenner hun litt siden hun har fulgt meg opp gjennom de to andre svangerskapa mine... sjekka hvertfall urinprøva, målte blodtrykk, sjekka vekta mi...så lå jeg på en benk hvor hun sjekka magen, målte den og hørte etter hjertelyden[:)]

åååh...ikke lenge til 16.april da!! husk å oppdatere da[:D]
vil du vite kjønn da??

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

hmm...om jeg kunne få bestemme kjønn selv vil jeg ha en gutt jeg[:D] da har vi navn klart også..hehe[:D]
Hun kjennte på magen min , sa med engang at hun virkelig trodde jeg var lenger på vei[:D] var pga livmora var ganske høyt oppe..et godt stykke over navlen[:)] sa at når man er 15 uker er livmora like under navelen[8D]

Nei disse kiloa er ikke bare bare... de setter seg så godt også...hvertfall på meg.. så her er det skjerpings med kostholdet altså... før jeg ble gravid med nr1 var jeg 55kg... og nå før dette svangerskapet var jeg 68[:o]
Men kommer jo noe godt ut av det da[:D] men sjokoladen skal fra nå av pakkes heelt vekk!!!

Er litt bekymra om dagen så vurderer å ringe til jm igjen å si jeg vil på "tidlig" ul...klarer ikke glede meg helt før jeg veit alt er bra..(hatt litt småblødninger)

gjorde ikke så mye hos jm...var der ca 30min... men ble litt småprating siden jeg kjenner hun litt siden hun har fulgt meg opp gjennom de to andre svangerskapa mine... sjekka hvertfall urinprøva, målte blodtrykk, sjekka vekta mi...så lå jeg på en benk hvor hun sjekka magen, målte den og hørte etter hjertelyden[:)]

åååh...ikke lenge til 16.april da!! husk å oppdatere da[:D]
vil du vite kjønn da??

Langt svar! Me like :)

Nå har jo du en gutt og ei jente fra før, så da har vel ikke kjønnet så mye å si i grunn:) Jeg har lyst på begge deler jeg og! Men først ei prinsesse :D Vi er enige om jentenavn, men guttenavn er vi ikke enige om i det hele tatt!! Så vi satser på jente begge to! :P

Gleder meg til jeg skal til jordmor!! En uke til i dag!!! Det er ikke lenge til!! :):) Så får hun kjenne på min mage!! Jeg prøver å finne livmoren men jeg tror jeg leter på feil sted. har ikke peiling på hvor jeg skal lete!! så får vel vente en uke til jeg :) Den ul jeg skal på 16 april er vel litt tidlig for å vite kjønnet? 14+2 er jeg da! men noen kan jo faktisk se det da og! Og OM de kan se det vil jeg selvfølgelig vite :D:D Klarer ikke å vente på det jeg hehe!!

nå vet ikke jeg hvor godt disse kiloa setter seg på meg da! Har jo aldri vært gravid før.. men om jeg følger i mammas fotspor er jeg nok nede igjen etter 10-20 dager.. men mamma var jo og ganske ung med sine 2 første barn da:)

javisst skal jeg oppdatere den 16..!!! Skal nok rett hjem å legge ut ul-bilde av lille elsklingen vår!!!! blir 1 gang vi begge går på ul, så kommer til å bli en helt fantastisk opplevelse!!! <3

håper forresten at det ikke er noe alvorlig med de blødningene du har hatt... :/ Kan ikke tenke meg hvordan det er å gå på do å se blod på papiret.. håper så inderlig at jeg slipper unna noen som helst blødninger!! men så er det og godt å lese om alle som blør som det ikke er noe galt med!! Føler det er et flertall av de!! :) Bank i bordet for det!! Jeg ville spurt etter en tidlig ul hvis jeg hadde vært deg! Ikke mye gøy å gå rundt å bekymre seg sånn!!

Back
Topp