Vært hos jordmor

Tullemor79

Gift med forumet
og hun er redd for at jeg har fått begynnende svangerskapsforgiftning[&:] Har jo fått mer og mer vann i beina og kroppen, men ingen andre tegn, så ante fred og ingen fare da jeg dro til jordmor i dag. Viser seg at jeg har fått høyere blodtrykk (140/90), 2+ på proteiner i urin og 2+ i ødemer. Hadde litt synsforstyrrelser på ene øyet i går, men varte bare noen minutter før det ga seg. Har hatt feber noen kvelder nå og hoster litt, men ikke tenkt noe over det. Jeg skal egentlig på kontroll på sykehuset på tirsdag, men det var altfor lenge å vente med sjekk mente hu så da bærer det inn på føden i morra...[&:][&:]

Har fått beskjed om å ta det helt med ro i dag og bare slappe av. Har jo ikke vasket noe til babyene eller gjort noe som helst i stand, skulle jo gjøre det nå i påska. Er jo bare 34+1 i dag og vil gjerne ha de inni der en stund til. Håper jeg kommer hjem etter sjekken i morra, men fikk beskjed om å pakke bagen i tilfellet så da får jeg gjøre det. Kommer til å sette på klesvask med babyklær nå også, vil så gjerne vaske det selv...

Ellers så fant hun fin fosterlyd på begge knøtta, så de har det iallefall bra![:D]

uff ikkje noe kjekt[:'(] får håpe som du skriver at du får komme heim igjen i måro og at de holder seg inne litt lenger så du rekker å gjøre det du skal..
god klem til deg..

Uff da..
Får håpe du får holde de inne en liten stund til hvertfall[:)][:)]
Masse lykke til imorgen da[:D]

Åj! Bra at du hadde jordmor time i dag da i tillfelle det er alvorlig! Håper du slipper å bli satt i gang allerede nå, men om du gjør det så kommer babyene til å klare seg :) Og det med klesvasken skal du ikke stresse med, du har sikkert noen som kan vaske litt klær for deg ;)

ORIGINAL: ToSmå2010

Uff da..

Takk for det jenter, håper virkelig jeg får komme hjemme og slappe av hjemme noen uker til før de er her. Skal nok få *Belle* til å sladre for meg om jeg ikke kommer hjem!

ORIGINAL: lillebebis

Åj! Bra at du hadde jordmor time i dag da i tillfelle det er alvorlig! Håper du slipper å bli satt i gang allerede nå, men om du gjør det så kommer babyene til å klare seg :) Og det med klesvasken skal du ikke stresse med, du har sikkert noen som kan vaske litt klær for deg ;)

jada, har noen til å vaske for meg men har så lyst til å gjøre det selv!! hehe[8D]

ORIGINAL: tullemor79

jada, har noen til å vaske for meg men har så lyst til å gjøre det selv!! hehe[8D]

Hehe, er litt stas å gjøre slike forberedelser selv ja, skal si meg enig i det ;p

ORIGINAL: tullemor79

Hehe, er litt stas å gjøre slike forberedelser selv ja, skal si meg enig i det ;p

jeg har ikke kjøpt stort da, så det er ikke så mye å vaske! Har sortert det nå, så da setter jeg nok på en maskin og legger meg på sofaen etterpå!!

Må jo vaske de første klærna selv[:D]

Huff da.. Svangerskapsforgiftning er noe dritt.. [&:]
Du får prøve å ta det med ro og ikke stresse. Du får nok hjelp til å ordne de siste forberedelsene, selv om det er litt stas å gjøre det selv..
Jeg er så redd for å få det igjen.. Så jeg har fått litt oftere kontroller nå på slutten av svangerskapet..
Men jeg er litt forberedt på å bli innlagt før fødsel som jeg ble sist, så nå har jeg gjort klart det meste. [;)]

ORIGINAL: baby i magen2

uff ikkje noe kjekt[:'(] får håpe som du skriver at du får komme heim igjen i måro og at de holder seg inne litt lenger så du rekker å gjøre det du skal..
god klem til deg..

Signerer denne!! Lykke til i morgen vennen!

Lykke til i morgen[:)] 

Tusen takk jenter, satser på å komme hjem igjen i morra[:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Uff da..

sign[;)]

Dere får krysse fingrene for meg i morgen jenter, håper de holder seg inne i magen noen uker til...

Kjenner jeg er rimelig nervøs nå og skulle virkelig ønske sambo var hjemme med meg, men han er dessverre på jobb[:(] Han skal heldigvis være med på sykehuset i morra da, så slipper det alene!

Krysser både fingre og tær for deg, håper du får ruge litt lenger[:)]

Back
Topp