Tullemor79
Gift med forumet
og hun er redd for at jeg har fått begynnende svangerskapsforgiftning[&:] Har jo fått mer og mer vann i beina og kroppen, men ingen andre tegn, så ante fred og ingen fare da jeg dro til jordmor i dag. Viser seg at jeg har fått høyere blodtrykk (140/90), 2+ på proteiner i urin og 2+ i ødemer. Hadde litt synsforstyrrelser på ene øyet i går, men varte bare noen minutter før det ga seg. Har hatt feber noen kvelder nå og hoster litt, men ikke tenkt noe over det. Jeg skal egentlig på kontroll på sykehuset på tirsdag, men det var altfor lenge å vente med sjekk mente hu så da bærer det inn på føden i morra...[&:][&:]
Har fått beskjed om å ta det helt med ro i dag og bare slappe av. Har jo ikke vasket noe til babyene eller gjort noe som helst i stand, skulle jo gjøre det nå i påska. Er jo bare 34+1 i dag og vil gjerne ha de inni der en stund til. Håper jeg kommer hjem etter sjekken i morra, men fikk beskjed om å pakke bagen i tilfellet så da får jeg gjøre det. Kommer til å sette på klesvask med babyklær nå også, vil så gjerne vaske det selv...
Ellers så fant hun fin fosterlyd på begge knøtta, så de har det iallefall bra![:D]
Har fått beskjed om å ta det helt med ro i dag og bare slappe av. Har jo ikke vasket noe til babyene eller gjort noe som helst i stand, skulle jo gjøre det nå i påska. Er jo bare 34+1 i dag og vil gjerne ha de inni der en stund til. Håper jeg kommer hjem etter sjekken i morra, men fikk beskjed om å pakke bagen i tilfellet så da får jeg gjøre det. Kommer til å sette på klesvask med babyklær nå også, vil så gjerne vaske det selv...
Ellers så fant hun fin fosterlyd på begge knøtta, så de har det iallefall bra![:D]