Vært hos jordmor... videresendt til lege...

Stubben

Forelsket i forumet
Var hos jordmor i stad, alt er forsåvidt bra, bare at lillebror ligger i tverrleie og at urinprøva mi ikke var bra, så legen må ta en sjekk også. Så da skal jeg til legen 12.45 i dag. Litt spent kjenner jeg...
De er redde for at vannet skal gå, og det er ikke helt heldig siden lillebror ligger i tverrleie... Er 36 uker i dag, så skjer det noe nå, så må det bare stå til enten med vanlig fødsel eller ks. Hadde haste ks med storesøster.
Krysser fingra for at litt antibiotika kan gjøre susen :happy119

Lykke til :) hold oss oppdatert:) bra du er kommet så langt da:)

Krysser fingrene for at han holder seg inne litt til. Lykke til :)

Masse lykke til :) hold oss oppdatert :) Godt du har kommet såpass langt i tilfelle det skulle bli fødsel .

Håper det gikk fint hos lege. Det går nok bra. :)

Masse lykke til! Heldigvis er det jo ikke så veeeldig for tidlig om det skulle bli baby på deg nærmeste dagene :-) Godt de tar vare på deg!

Da var legeturen unnagjort også. Prøver ble sendt videre til dyrkning, får svar på fredag eller mandag, skal på sykehuset i morgen til ultralyd og undersøkelse, så dette skal nok gå bra :) Blir fulgt opp.

Da var legeturen unnagjort også. Prøver ble sendt videre til dyrkning, får svar på fredag eller mandag, skal på sykehuset i morgen til ultralyd og undersøkelse, så dette skal nok gå bra :) Blir fulgt opp.
Så bra! Godt at du blir fulgt opp. :-)
Var det legen som satte deg opp til ultralyd?
Urinen kan jo få utslag pga. økt utflod også?
Hva er egentlig forskjellen på utslag på ketoner, protein osv.?

Jeg skulle uansett på ultralyd (pga tverrleie) i dag, så blir det bare litt mer undersøkelser enn først planlagt. Usikker på om de snur han... Blir spennende...
I forhold til urinprøva, så har jeg ikke peiling på hva som er hva av det de ser etter... Så hva som har gjort utslag eller ikke, vet jeg egentlig ikke :confused004

:gen014 Juhu, gode nyheter herfra...
LILLEBROR HAR SNUDD SEG , HODET LIGGER GODT NED :happy119
Så nå skal jeg kose meg og slappe av resten av svangerskapet, forhåpentligvis. I forhold til urinprøva, så får jeg ikke svar enda, og det har heller ikke noe å si nå som lillebror har snudd seg. Det verste som visstnok kan skje er at vannet går, og det går bra nå.

Så gode nyheter :-) Da er det bare å nyte ja!

Jippi!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

:gen014 Juhu, gode nyheter herfra...
LILLEBROR HAR SNUDD SEG , HODET LIGGER GODT NED :happy119
Så nå skal jeg kose meg og slappe av resten av svangerskapet, forhåpentligvis. I forhold til urinprøva, så får jeg ikke svar enda, og det har heller ikke noe å si nå som lillebror har snudd seg. Det verste som visstnok kan skje er at vannet går, og det går bra nå.
Flinke lille gutte :) bra du har fått god oppfølging.

Back
Topp