Vært hos jordmor idag

bebi

Elsker forumet
alt var bra[:)]bærer han veldig høyt oppe enda,å takk det merkes!![8D]hodet er heller ikke nedi bekkenet,men han ligger med det ned da..symfysemålet sprenges snart!!!men ho sier det ikke er noe spesielt stor unge ho kjenner,ho mener han blir rundt 4kg et sted.men hvorfor er da målene såå store[&:]må si det bekymrer meg litt..idag var det 38cm!!og jeg er i uke 36+4.er det fler som har så høye mål?sku gjerne hatt en ul jeg og vist hvor stor han er,men det er vist ikke nødvendig!!vurderer ta en privat ul,bare for å få vite..

Hei, jeg var på kontroll i går og fikk Sf mål på 37 cm.. var 36+0 i går..  Og min jente er sunket godt ned i bekkenet, så hon er nok stor.. har fått 2 ganske store barn før, så får nå ekstra oppfølging.. ny sjekk på mandag og skulle da bli henvist til sykehuset for vekstestimering hvis det ikke var gått litt ned...
Har du lagt høyt hele veien?

heihei.. du bærer høyt du og ja.. det gjør jeg og enda.. kjennes godt i ribbebeina:p

symfysemålet trenger jo heldigvis ikke å bety stor unge:) men om du er bekymret så hadde jeg tatt privat ul for å roe meg selv ned:p

i uke 33 var mitt symfyse mål på 33cm, så jeg ligger høyt på det grønnefeltet men har ikke så stor mage da:p

Ingen grunn til belymring! =) Jeg og har gått å tenkt på grublet på det...ligget over den grønne streken hele veien..men viser bare at beibien vokser gjevnt å fint! =) Har vist ikke noe med str. på bebibien å gjøre...fikk jeg forklart! [:)]

ORIGINAL: bebi

alt var bra[:)]bærer han veldig høyt oppe enda,å takk det merkes!![8D]hodet er heller ikke nedi bekkenet,men han ligger med det ned da..symfysemålet sprenges snart!!!men ho sier det ikke er noe spesielt stor unge ho kjenner,ho mener han blir rundt 4kg et sted.men hvorfor er da målene såå store[&:]må si det bekymrer meg litt..idag var det 38cm!!og jeg er i uke 36+4.er det fler som har så høye mål?sku gjerne hatt en ul jeg og vist hvor stor han er,men det er vist ikke nødvendig!!vurderer ta en privat ul,bare for å få vite..

DU bærer høyt, da blir som regel SF målet også høyt. I tillegg kan du ha mye fostervann, stor morkake som kanskje ligger foran? osv.

Jeg har fått henvisning til ny UL på sykehuest fra legen min, siden SF-målene er litt høye, og det er store barn i familien.... Han var heller ikke sikker på om baby hadde snudd seg med hodet ned... han meinte han lå på ryggen, og da var dte vanskelig å kjenne.... Er veldig spent på den UL-en merker jeg!!
Hvis han er så stor som det virker, begynner det å bli trangt om plassen med tanke på snuing hvertfall... men satser på at det ghår fiint!!!

ORIGINAL: mammatilguttogjente

Hei, jeg var på kontroll i går og fikk Sf mål på 37 cm.. var 36+0 i går..  Og min jente er sunket godt ned i bekkenet, så hon er nok stor.. har fått 2 ganske store barn før, så får nå ekstra oppfølging.. ny sjekk på mandag og skulle da bli henvist til sykehuset for vekstestimering hvis det ikke var gått litt ned...
Har du lagt høyt hele veien?

ja har liggi over det grønne hele veien..skal legge inn bilde[:)]

ja nå har jeg bestilit ul på mandag[:)]er veeldig spent.vil sjekke så slippe rjeg gå lure så fryktelig...skal legge ut bilde så får dere se..

Symfyse måla med Malin
symfysemål nå...
Malin veide 4kg når ho ble født..er veldig spent hvor stor han her blir...hadde ingen problem få ut malin..men håper jo ikke på noen kjempeunge for det..
spurte jordmor om det betyr hvor stor ungen er,disse måla,å da sa ho at det betyr en del.men ho sier jo at ungen min ikke er spesielt stor.ho regner med samma som malin,rundt 4kg!!meen,jeg tviler..

Back
Topp