Vært hos jordmor idag...

mai__baby08

Glad i forumet
Er 13+4 idag vært hos jordmor fordi jeg var bekymret fordi jeg ikke har fått noe mage... ble ikke no klokere etter den timen.... hun fant ikke noe hjertelyd... trodde kanskje hun hørte den så vidt... men var nok en liten luring... så skal tilbake den 20ende for å prøve å finne hjertelyden... da skal hun klare å finne den... for de skal egentlig ikke prøve å finne hjertelyden før i uke 16 sa henne... så nå skal jeg telle ned 12 dager... siden mine 2 forrige svangerskap lå ungene langt bak og mulig ligger langt der nede enda...så trengte jeg ikke bekymre meg sa henne... noen som har finni hjertelyd så tidlig?

jm fant hjertelyden på meg da jeg var 11 uker

Fant min i uke 14, men hun letet en stund. De er noe aktive krabater så er ikke bare bare å finn =P

Får bare håpe alt er som det skal... jorsmor aa jeg ikke trengte å bekymre meg... men man tenker jo allikevel... får bare håpe på det beste... er jo ikke noe jeg får gjort... men hun trodde hun hørte den med en gang så forsvant den bare....

Var i dag 12+ 3 og legen min fant den så vidt i typisk 2-3 sekund, er helt normalt:)

Er 13+4 idag vært hos jordmor fordi jeg var bekymret fordi jeg ikke har fått noe mage... ble ikke no klokere etter den timen.... hun fant ikke noe hjertelyd... trodde kanskje hun hørte den så vidt... men var nok en liten luring... så skal tilbake den 20ende for å prøve å finne hjertelyden... da skal hun klare å finne den... for de skal egentlig ikke prøve å finne hjertelyden før i uke 16 sa henne... så nå skal jeg telle ned 12 dager... siden mine 2 forrige svangerskap lå ungene langt bak og mulig ligger langt der nede enda...så trengte jeg ikke bekymre meg sa henne... noen som har finni hjertelyd så tidlig?

Jeg syntes IKKE du skal bekymre deg. Det kan jo være mange grunner til hvorfor hun ikke fant den. Kanskje morkaken ligger på fremsiden f.eks.

Uansett, det finnes folk som ikke får mage i det heletatt i løpet av svangerskapet. Drt trenger ikke bety noe er galt. Sett det på blant annet i didnt know I Was pregnant! ;p

Masse lykke til! Alt ordner seg :) hvis du er veldig redd går det jo Ann be legen om ultralyd. Da ser du jo også.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Åh... var godt å høre... ja er litt tidlig enda:/ får håpe hun finner den om 12 dager:) slipper jeg å bekymre meg når jeg skal til London. Finner henne ikke den da...skal jeg spørre om å få ultralyd før jeg drar! Har bare fått for meg at flergangsfødene får fortere mage...og jeg vil ha mage... så ja den kommer når den kommer:) ikke mye vits å lure på hvor den er:)

Jeg har fremdeles ikke noe særlig tegn til mage og er 15 uker på vei! Se i galleriet vårt, spennet er stort!

Jeg hadde ikke bekymret meg. Det er en grunn til at de advarer mot å få for høye forhåpninger om hjertelyd så tidlig!

Back
Topp