Vært hos jordmor i dag

BambinoLukas

Gift med forumet
Har hatt min første kontroll hos jordmor i dag.
Det gikk i grunnen bra, jeg var der i over en time og vi hadde en god og lang samtale. Det var rart å snakke om fødsel og sånne ting igjen, det er jo litt uvirkelig enda..

Men da vi skulle høre på hjertelyden så fant hun den ikke. Hun prøvde lenge to ganger men nei... [&o] Jeg ble så klart litt bekymret..

Men hun sa at det ikke er uvanlig at man ikke finner den såpass tidlig i svangerskapet. Kanskje babyen ligger og gjemmer seg bak morkaka eller noe.. Jeg velger å tro på det for magen har begynt å vokse så jeg tror egentlig alt er bra! [:)]

Så bra at dere hadde en god prat [:)]

Skjønner godt at du ble litt bekymra når ho ikke fant hjertelyden,men det er jo ikke så vanlig å finne den så tidlig. Her prøver de ikke en gang før noen uker lenger ut i svangerskapet.

Godt tegn at magen vokser da og siden det er andre gangen er det sikkert ikke lenge til du kjenner de første små bevegelsene heller [:)]

Så gøy med jordmorbesøk. Det er naturlig å ikke finne hjertelyden så tidlig, men skjønner at du blir bekymret. Håper hun finner den neste gang da. Og så gøy med mage som har begynt å vokse.

Koselig å få følge deg i svangerskapet, nå som jeg straks er ferdig.

Lykke til videre[:D] 

ORIGINAL: FjerneErna

Så bra at dere hadde en god prat [:)]

Skjønner godt at du ble litt bekymra når ho ikke fant hjertelyden,men det er jo ikke så vanlig å finne den så tidlig. Her prøver de ikke en gang før noen uker lenger ut i svangerskapet.

Godt tegn at magen vokser da og siden det er andre gangen er det sikkert ikke lenge til du kjenner de første små bevegelsene heller [:)]

Sign..
Å du er jo bare 1 uke etter meg jo [:)]

quote:

ORIGINAL: FjerneErna

Så bra at dere hadde en god prat

Godt tegn at magen vokser da og siden det er andre gangen er det sikkert ikke lenge til du kjenner de første små bevegelsene heller

Sign..
Å du er jo bare 1 uke etter meg jo

Og 3 uker etter meg[:D]

Sånn var det med meg sist også.
Men, jeg hadde en engen dopler hjemme, så jeg fant hjertelyden selv fra uke 10, men jordmor klarte ikke finne den før uke 17-18.
Så alt er nok i skjønneste orden[8D]

ORIGINAL: Monkaponka

Sånn var det med meg sist også.
Men, jeg hadde en engen dopler hjemme, så jeg fant hjertelyden selv fra uke 10, men jordmor klarte ikke finne den før uke 17-18.
Så alt er nok i skjønneste orden[8D]

Har kjøpt meg sånn Angelsound og jeg prøver og prøver men finner ingen lyd [:o] Men jeg har begynt å kjenne litt liv da så er ikke så veldig bekymret egentlig [;)][:D]
Det hender jeg ligger og hører litt på mitt eget hjerte [8D]

Oiiiiii så morsomt da [:)][:)][:)]
Tenk at du er kommet så langt at timene til jordmor har begynt [:)]

Stol på magefølsen din du [:)] Jeg kjente veldig tidlig bevegelser, og når en først gjør det så føler en at det er lettere å følge med og svangerskapet blir mere realistisk og tydelig [:)]

Hvordan er formen? Hvordan er det nå i forhold til sist?

Back
Topp