Vært hos jordmor i dag

Lizz83

Gift med forumet
Første time hos henne i dag:) jeg er 15 uker i dag (ul sier 14+6 og jm sa 15+1 så da legger vi oss i midten).
Snakket mye om de to andre fødslene mine og om nakkeskaden min. Hun sa at det ville være mulig å få morfin eller lokalbedøvelse lokalt i nakken under fødselen dersom jeg får et hodepineanfall. Det virket betryggende og da tenker jeg at jeg ønsker å føde vanlig.
Ellers sa hun at blødningene mine hadde vært så langt nede i skjeden at det var derfor det hadde tatt så lang tid før alt kom ut og før det har begyn å gi seg. Så nå håper jeg på et normalt svangerskap resten uten flere blødninger! Men det er visstnok ikke uvanlig at blodkar sprekker og mange har blødninger til og fra gjennom svangerskapet uten noen som helst grunn.
Fått neste time hos henne når jeg er 20 uker på vei :)

Så bra!

Så bra... jeg har ikke time hos jordmor før mot slutten av august. Sommerferieavvikling fremdeles her.. :)

Ja, jeg håper også at jeg får et flott svangerskap resten :)

Og selvsagt så begynte jeg å blø igjen i dag.... brunt selvfølgelig! Håper snart at det gir seg :inpain: mister motet hver gang jeg oppdager det! :inpain:

Var heldigvis kortvarig i går, men det er bare å vente på mer... det er fortsatt brunt.
Men jeg blir så sur og frustrert av det!:yuck:

Back
Topp