Vært hos jordmor i dag.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Hadde en del spørsmål å bekymringe æ ville drøfte me ho. Føle mæ mye bedre nu. Svarte egentli på alle shøl, å ho va bære enig, men va godt å få en bekreftelse på tankegangen min nu har ho henvist tel tili ul. Veit jo æ får når æ e 12 uke, me. Dæm ville ha mæ inn i uke 8 å. Litt å førdi mens termin min e 1.5 uka før da æ meine termin min e i forhold tel eggløsning. Så får vi se ka sykehuse sei. Om dæm huske ka vi bei enig om etter ma'en æ hadde i juni. Om kordan oppfølging æ sku få næste gang æ bei gravid. E så alt før længe tel æ e 12 uke.
 
Så godt å få litt bekreftelser og bli beroliget da :) når skal du på første ul nå da?
 
Så godt å få litt bekreftelser og bli beroliget da :) når skal du på første ul nå da?

Ho skulle henvise å høre ka dæm sa, men vi regne me d bi seinast i uke 8. Æ fikk beskjed om å ringe sykehuse i slutten av næste uka å sjekke at dæm hadde fått henvisninga å høre om når dæm evt hadde satt mæ opp på time. Så får vi se. Æ va lova æ sku få tili ul i uke 7-8 ved næste graviditet etter ma'en i juni, sån at æ sku slæppe å gå på ukesvis å bekymre mæ før om nåkka va galt. Æ sku ha lav terskel før å bli tatt inn før å minske stresse.
 
Så godt å høre du føler deg beroliget :)
Da er det bare å vente på 1.ul da; ) spennende :) <3
 
Så bra du blir tatt på alvor! Hjelper mye det :) hvor langt var du på vei da du hadde ma sist?
 
Så bra du blir tatt på alvor! Hjelper mye det :) hvor langt var du på vei da du hadde ma sist?

Æ va på dagen 12 uke når d bei oppdaga. Å fostere bei målt tel 11 uke 4 daga. Så æ klare ikkje slappe heilt av. Føles som en evighet tel 12 uke, å tænke æ sekkert må komme mæ ennu litt længer før æ klare slappe meir av. E rart kor skummelt d eblitt me den første tia nu 4. gang æ e gravid. Har født prematurt før, å d syntes æ ikkje e så skummelt. E liksom skrekken me tanke på at der e ikkje no å gjøre vesst d bi trøbbel i starten i motsettning tel om babyen bi født før tia.

Huff. Bei langt d her
 
Jeg har også hatt en ma. Var ikke mer enn 9 uker på vei da, men er fremdeles livredd for at det skal skje igjen...var absolutt ingen god opplevelse :( kjenner at jeg også må godt over neste år før jeg greier å glede mej over graviditeten...går konstant og kjenner etter, forbereder meg på det verste...fryktelig slitsomt...:/
 
Jeg har også hatt en ma. Var ikke mer enn 9 uker på vei da, men er fremdeles livredd for at det skal skje igjen...var absolutt ingen god opplevelse :( kjenner at jeg også må godt over neste år før jeg greier å glede mej over graviditeten...går konstant og kjenner etter, forbereder meg på det verste...fryktelig slitsomt...:/

Ja man bruke så mye energi på d. Energi som aller helst sku vært førdelt på jobb, å aller mæst på di to hærlige jentn æ har fra før.
 
Hadde en MA selv som ble oppdaget i uke 12... måtte ha utskrapning på eldste jenta sin 1. Års dag :(
Men det er " heldigvis" 10 år siden så har klart å "glemme" frykten :(
 
Back
Topp