Vært hos jordmor i dag

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Da har jeg vært hos jordmor. Lillegutt i magen koser seg fortsatt der han. Hu sjekka meg i dag og fant ut at det var 1cm åpning og modning var godt igang, så nå er det håp. Men tror ikke det kommer til å skje noe de første dagene. Får vel bare vente litt til. Men er egentlig ikke så rastløs akkurat nå :) hodet var hvertfall festa :)

Da har jeg vært hos jordmor. Lillegutt i magen koser seg fortsatt der han. Hu sjekka meg i dag og fant ut at det var 1cm åpning og modning var godt igang, så nå er det håp. Men tror ikke det kommer til å skje noe de første dagene. Får vel bare vente litt til. Men er egentlig ikke så rastløs akkurat nå :) hodet var hvertfall festa :)
Så godt at du ikke er utålmodig:-) Jeg var så utålmodig sist at jeg gråt hver morgen da jeg skjønte at fødselen ikke hadde startet den natten heller.. Helt rolig denne gangen, og det føles fantastisk:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så godt at du ikke er utålmodig:) Jeg var så utålmodig sist at jeg gråt hver morgen da jeg skjønte at fødselen ikke hadde startet den natten heller.. Helt rolig denne gangen, og det føles fantastisk:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var egentlig litt utålmodig forrige uke, for jeg var bombesikker på at han kom på fredag som var. Men nå har jeg roa helt ned og det føles som du sier, fantastisk :)

Heldige du som har åpning! :) Jeg var hos JM i dag jeg også, og her er alt lukket og ingen som har det travelt :-/ Har time for overtidskontroll på mandag, og JM regna nesten med at jeg trengte den timen :-P

Var egentlig litt utålmodig forrige uke, for jeg var bombesikker på at han kom på fredag som var. Men nå har jeg roa helt ned og det føles som du sier, fantastisk :)
Godt at det kan gå over:) Fikk et lite flash av utålmodighet i går kveld etter å ha lest alle som har fått babyer her inne, men det ble heldigvis borte, så i dag har jeg kunnet storkose meg med forberedelsene uten å tenke at hun må komme med en gang;) Spørs hvordan det går når dagen jeg har sett meg ut er overstått.. Har hun ikke kommet da, er jeg livredd for å bli utålmodig;)

Jeg hadde 1 cm fredag for halvannen uke siden, trodde at jeg ville ha kjempeåpning når jeg kom på kontroll i går, men da var det kun 0,5 cm mer enn sist. Skikkelig snurt da! Men da er det i det minste i gang;)

Heldige du som har åpning! :) Jeg var hos JM i dag jeg også, og her er alt lukket og ingen som har det travelt :-/ Har time for overtidskontroll på mandag, og JM regna nesten med at jeg trengte den timen :p

Jeg har også time på mandag til overtidskontroll, så får vi se da om jeg kommer så langt at jeg får bruk for den:) blir spennende å se. Men i melomtia blir det bare å kose seg hjemme :rolleyes:

Jeg hadde 1 cm fredag for halvannen uke siden, trodde at jeg ville ha kjempeåpning når jeg kom på kontroll i går, men da var det kun 0,5 cm mer enn sist. Skikkelig snurt da! Men da er det i det minste i gang;)

Utrolig at bare en 0,5cm kan ta så lang tid!!! Men slik er det vel, langsomme greier dette her;) får bare kose oss og slappe av, nyte livet som det er :)

Back
Topp