vært hos jordmor i dag

vevina

Forumet er livet
hadde time halv ni, så måtte tidlig opp[8D] hehe tidlig for en som har hatt nesten tre uker ferie i alle fall[;)]
hu var kjempe koselig, likte hu med en gang, fikk masse god informasjon og svar på alt jeg ville vite. bla om dette med blod type siden min blodtype var negativ. men er ikke så bekymret for det nå.

hu nevnte jo også det at jeg burde "holde pusten" et par uker til, for sjangsene for abort var enda der. hu sa det på en veldig pen måte. men det er jo ikke noe man liker å tenke på[&:]
hu sa hu ville prøve å finne hjertelyden, men at det var lite sansynlig at hu ville finne den siden det var så tidlig enda, brukte mye tid på å forsikre seg om at jeg forsto det.
hu fant den dessverre ikke, ble litt lei meg, ville så gjerne få høre det bankende hjertet å få en forsikring på at det faktisk er noe som lever der inne.

men jeg har jo ikke hatt noen blødninger eller smerter så må jo gå utifra at alt står bar til der inne.
skulle egentlig ikke hatt noen flere timer verken hos lege eller jordmor før etter ul. men hu syns det var så lenge å gå til slutten av september for neste sjekk.
så hu spurte om jeg ville ha en time, [:D] så da skal jeg tilbake 07.09, og da håper jeg hun finner hjertelyden!!

Hørtes veldig kjekt ut, dumt at hun ikke fant hjertelyden, men er fortsatt tidlig, og neste gang blir det nok full pott på det hele [:)]

Forstår godt at du ble lei deg! Jeg var hos legen da jeg var 9+3 og kunne ikke høre det. Trodde vi hørte den litt, men så var den borte igjen. Jeg har ingenting ekstra på magen, så håper inderlig at det bare var for tidlig!

Det samme til deg!! Men ville bare si at jeg forstår at du ble lei deg.. Kjekt å bare få høre hjertelyden, bare for å slappe av liksom..

Hørtest ut som ei behaglig jordmord. Finne nokk hjertelyden neste gang er jo tidlig ennda.Ser ut til at me to må holde pusten noen veker til før me er over dei 12 men eg trur det skal gå bra syns det er nokk folk som har mista her inne nå [;)] Gleder meg til eg skal til jordmor men det er ikkje før i slutten av aug så da håpe eg at eg får høre hjertelyden[8D]

takk for kommentarer alle sammen :D
ja, er ikke sååå lenge til neste time hos jm og da regner jeg med å høre et nyyydelig bankende hjerte :D

første mann du har så rett, alt for mange som hat blitt borte herfra, vi får holde pusten sammen. er ikke så lenge til vi kan juble over å ha kommet til 12 uke[:)]

du får sikkert høre hjertelyden da:) blir sikkert koselig[:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Hørtes veldig kjekt ut, dumt at hun ikke fant hjertelyden, men er fortsatt tidlig, og neste gang blir det nok full pott på det hele [:)]

blir med på den første mann[;)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Back
Topp