vært hos jordmor i dag!!

Bruker437mon

Forelsket i forumet
hei hei tenkte eg sko fortelle kossen det gikk hos jordmor i dag..kanskje noen av dere kan forklare mer ka det går i[8D]
fikk beskjed om at livmorhalsen va 1,5 cm lang.gått ned 0,5 cm på en uke då.
hadde 3 cm åpning på ytre og 1 cm åpning på indre..
og det var mykt[8D]
det vil si??
ellers var alt bra hadde fint blodtrykk og jentå er endå over gjennomsnittet[:)]
rekna me hu va sånn ca 3300 gram i dag..
gleder meg sånn til hu kommer...

jeg har ikke peiling på hva det vil bety jeg.. hehe.. har aldri hørt om indre og ytre åpning:p trodde liksom åpning var åpning jeg:p hehe

spennende å se når hun vil komme da:) har ikke vi termin ca samtidig? hadde jo vært koselig å møtt deg på sykehuset:p hehe

Jeg skal til legen på torsdag, så håper han vil skjekke meg da. han gjorde det sist kontroll, da var det bare begynnt å mykne:p
går kun til lege denne gangen jeg sjønner du:)

Når kom gutten din i forhold til termin da? snuppa her kom en uke etter termin:)

fikk han 8 dager før termin..jo me har vell på likt såsei...hmmm...ja det er vell bare en åpning men sånn som eg forsto det var at det er jo en livmorhals på 1,5 cm og og når hun gikk inn der kom hu t 3 cm og gikk hun videre inn og til hu traff ungen sitt hode va det 1 cm..sa liksom at det kunne ta ca to timer fra riene kom til alt va klart...hmmm hadde god tid då sa hu..men syns kje dette va god til eg..[8D][8D]eg vil liksom mer ha ett svar fra na om ka ti ca dette komme til å endre men det kunne skje fra i dag til termin[8D][8D]
blir kje klok på detta greiene her eg[8D]

nej det e ikkje lett å bli klok på detta:p noen går jo me åpning i flerre uker så e jo ikkje noe fasitsvar kan du sei:p hehe.. håpe hu snart vil ut då:)

ja det er jo sant...jaja får bare vente å sjå då[:)][8D]
va mången som hadde fødd i vann der på sykehuset den siste uken sa hu[:)][:)]
kunne tenkt meg og prøvd det[:D][:D]

har det vært det ja. så spennende. håper du får prøve det da:) jeg håper jeg får en fødestue med rammemadrass jeg, var AVHENGIG av den sengen sist gang:p hehe.. badekaret var jeg ikke så lenge i:p men er det ledig vil jeg kanskje prøve det denne gangen og.. men samtigdig spyle ryggen..

kjenner jeg gleder meg til fødselen selv om jeg vet at det vil være VONDT:p

gleder meg eg og til å bli ferdige me det...
men kvar gang eg får noe nedpress så tenker eg..
ka faen har eg gjort...NEJ

ditta ha ej fint lite peiling på,men ej tolka det som du har åpning....[:D]
håpe tulla kjem snart da[:D]

eg og tolka det vell egentlig sånt...ja får håpe hu komme snart...

hehe forstår hva du mener, når riene kommer så kommer vel panikken samtidig som gleden:p hehe

Aner ikke hva det betyr jeg..hehe
Jeg hadde myk og avflatet livmorhals og åpning - men fikk ikke høre noe om noen indre eller ytre åpning... [8|]

Back
Topp