vært hos jordmor ... 17/3

Marin*AronSinMamma*

Gift med forumet
ja da har jeg akkurat kommet hjem fra jm  ..... hadde ett lite håp om å få høre hjertelyd idag,men nei da.... jm prøvde lenge og vel ,men fant den ikke..... veldig kjedelig det[&o] meeen fikk ny time på onsdag igjen for å se da....
vet det kan være tidlig enda,men blir jo litt skuffa fordi.....

hvis du har veldig lyst til å høre hjertelyden så stikk innom teknikkmagasinet et sted i narheten og kjøp angelsound! Koster kun 179 kr!! det er suuuuper billig. Barre smør litt olje på magen, sett på deg høretelefonene og prøv og lete [:)] Jeg fant det i begynnelsen av uke 14 på høyre side helt nede ved trusekanten og det høres ut som galloperende hester [:D] utrolig artig.
Lykke til på onsdag

Lykke til på neste kontroll [:)] Vil bare si at jeg ikke hørte noe forrige gang før i uke 16. Livmora lå forran, så det trenger ikke å være noe galt [;)] Stor klem

Lykke til!! Håper det går bedre neste gang. Selv har jeg ikke engasjert meg i hjertelyden i det hele tatt, selv om det sikkert er kjempekoselig å høre. Kan kanskje hende jeg får høre det når jeg skal på ordinær UL om to uker, hvis det er vanlig om de gjør det der.

Neste gang hører du det:D  (Legen min fant ikke hjerte lyden han måtte lete lenge.. Men jeg har angelsound og hørt på det hjemme og finner hjerteslagene med en gang.. ) Syns han flyttet doopleren for fort frem og tilbake..

Min jordmor her vil ikke prøve før uke 15 - og hun synes det er tidlig! Men får bare tenke på at det er nok en grunn til det [:)]

Denne gangen må jeg leite lenge når jeg skal finne! Det er det flere som må, men tror ikke JM og leger osv gidder å leite så lenge [>:] Sikker på at alt er super bra i magan din, h*n bare ligger litt for godt langt der inne til å giddeå snu seg greit [8D]

ORIGINAL: firsttime1

lykke til på onsdagen

Satse på at du får høre da! Masse lykke til!

Lykke til på onsdagen[:D]

jeg har heller ikke fått hørt noe før jeg var til kontroll hos jordmor på mandag (16 uker) så ikke fortvil :) du får nok høre den snart :)

ORIGINAL: KathMor

Min jordmor her vil ikke prøve før uke 15 - og hun synes det er tidlig! Men får bare tenke på at det er nok en grunn til det [:)]

Denne gangen må jeg leite lenge når jeg skal finne! Det er det flere som må, men tror ikke JM og leger osv gidder å leite så lenge [>:] Sikker på at alt er super bra i magan din, h*n bare ligger litt for godt langt der inne til å giddeå snu seg greit [8D]

er ikke så veldig bekymret[:)] vet at det er tidlig enda og det sa jm til meg at man behøver ikke bli bekymret før uke 15 ghar gått.....
jm trudde babyen lå med armer og ben opp ,var visst lettere å finne hjertelyden når ryggen lå opp[:)]

stresser ikke med den hjertelyd greia altså[:)] men ble bare litt skuffa når hun ikke fant den.... fant den så tidlig sist...

Det er nok ikke så mye å bekymre seg for.

Håper jeg også kan få høre når jeg skal til jordmor, men da tror jeg jeg er i uke 17 så da tror jeg det skal være en god sjangse! Det er mange som ikke får høre den tidlig, så det er nok ikke noe galt!

Masse lykke til neste gang!

Back
Topp