Vært hos jm

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
og tror ikke jeg kommer til å gå mye hos henne! Veldig upersonlig og klarte ikke å se meg som pasient, men bare som "en av alle de gravide som kommer innom". Hvis dere skjønner hva jeg mener...

Nei? Huff så fælt! Sånn skal det IKKE være! Du kan ikke spørre om en annen jordmor da?

Kan jo alltids høre med kontordama om det er en jm til der og bestille hos henne neste gang. Ellers er jeg veldig fornøyd med legen min da. Men hadde håpet å få snakke med jm om fødsel og sånn når det nærmet seg...men følte ikke for å snakke med hun her om noe!

uff, det hørtes ikke morro ut.. håper du får en annen jordmor :)

Det hørtes ikke bra ut. Er det noen andre du kan gå til?

Ånei, så kjedelig! Ikke sånn det skal være :/
Ville også hørt om det var noen annen du heller kunne gå hos.

Sjekket nå. Er bare ei her i kommunen.

Når jeg er på oul på onsdag skal jeg spørre hva de har tenkt av oppfølging der. Fått beskjed om at jeg skal følges opp av føde-poliklinikken. Men fastlegen mente jeg burde sjekke bt og urin annenhver uke og på slutten hver uke og regner ikke med de har så god kapasitet på sykehuset. Så må nok gå til jm/lege i tillegg. Blir nok lege ja! ;)

Kjipt, da!
Jeg ser du skal føde i Drammen, er det jm på Marienlyst til var hos?
Jeg har vært hos henne hver gang og er fornøyd, men det er jo en jm oppe på Fjell også, kanskje hun har ledig?
Hvis ikke er det mange jeg kjenner som går på Gyn.klinikken :)

Kjipt, da!
Jeg ser du skal føde i Drammen, er det jm på Marienlyst til var hos?
Jeg har vært hos henne hver gang og er fornøyd, men det er jo en jm oppe på Fjell også, kanskje hun har ledig?
Hvis ikke er det mange jeg kjenner som går på Gyn.klinikken :)
Var veldig fornøyd med jm i Vikersund.
Men tror ikke man får velge selv. Må nok gå i den kommunen man tilhører.

Men du kan velge på Gynekolog Klinikken, da, de er det mange jeg kjenner som er fornøyde med :)

Håper du finner en løsning som passer for deg, er virkelig kipt å føle at man ikke blir sett. spesielt når man er i en sånn situasjon der man faktisk trenger å bli sett!

Men må man betale da? Og hvis ikke, er det utenfor/innenfor kommunegrensen?

Jeg er usikker på om det er en førstegangssum, men det skal være gratis som hos "vanlig" jordmor etter det.
Klinikken ligger i sentrum, like ved Bragernes Kirke.

Jeg er usikker på om det er en førstegangssum, men det skal være gratis som hos "vanlig" jordmor etter det.
Klinikken ligger i sentrum, like ved Bragernes Kirke.
Ja jeg har vært der. Fikk henvisning til gyn i uke 7. Måtte betale egenandel til tross for henvisning.

Ja jeg har vært der. Fikk henvisning til gyn i uke 7. Måtte betale egenandel til tross for henvisning.

Da ville jeg tatt en telefon og spurt, for jeg er ganske sikker på at mine venninner ikke har betalt noe utover den første gangen.

Back
Topp