Vært hos JM

kattiz_86

Glad i forumet
Da er jeg tilbake fra kontroll hos JM.
Ble strippet i dag også. Nå er det vel 4. gangen så håper det gjør nytte for seg [:)]

Hun konkluderte med at jeg var veldig moden, og at det hadde åpnet seg mer siden sist uke, så jeg hadde nå 2 cm åpning.

Fikk time på sykehuset på torsdag for å snakke med en lege/gynekolog ang. hvordan jeg har det og igangsetting osv. Jeg er jo så deprimert for at det ikke skjer noe at jeg sliter skikkelig.
Fått beskjed siden uke 35 at jeg var heldig hvis jeg kom meg til uke 37, og fødselen har vært i gang men jeg ble stoppet med en Brikanyl for jeg var bare 35 uker, så har vært noen lange uker. Nå er jeg 5 dager på overtid så er ikke bare enkelt dette [&o]

Håper at ting kan skje av seg selv nå og at vi får treffe go gutten vår snart [:D]

..

ORIGINAL: Nnem

Håper virkelig at denne siste strippingen hjelper ting på gang.
[:)]

ORIGINAL: kattiz_86

Da ER Jeg Tilbake fra Kontroll hos JM.
Luft strippet i dag også. Nå ER Det Vel 4. gangen Så håper Det gjør nytte for SEG [:)]

Hun konkluderte med på Jeg var veldig moden, og ved Det hadde åpnet SEG mer siden Sist uke, sa Jeg hadde nå 2 cm åpning.

Fikk tid på Sykehuset på torsdag for Å snakke med en lege / gynekolog ang. hvordan Jeg Har Det og igangsetting OSV. Jeg ER jo Så deprimert for ved Det Ikke Noe skjer på Jeg sliter skikkelig.
Fått beskjed siden uke 35 i Jeg var heldig hvis Jeg Kom meg til uke 37, og fødselen Har vært i gjengen menn Jeg Luft stoppet med en Brikanyl for Jeg var bare 35 uker, sa Har vært noen lange uker. Nå ER Jeg 5 dager på overtid Så eh Ikke bare enkelt dette [&o]

Håper på ting Kan skje av SEG SELV nå og i vi langt treffe gå Gutten vår snart [:D]
[/ Quote]

håper det skjer noe nå[:)]blør du mye ettert strippinga?jeg ble strippa/tøyd i gårmå har blødd litt i går,og i dag har det kommen litt slim...men det er jo normalt..skal til jordmor i morra..

ORIGINAL: Nnem

Håper virkelig at denne siste strippingen hjelper ting på gang.
[:)]

Back
Topp