Vært hos jm i dag :)

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Og der var hodet så langt ned det kom, festet og klar til avgang.. :p Så vidt jeg fikk reise hjem uten å få undersøkelse av gyn. Var kun fordi han var opptatt med operasjoner.. Må inn igjen om 12 dager på ny sjekk siden jeg har hyppige, sterke kynnere og kraftig nedpress... Jordmor svettet og stresset av alt dette og terskelen min er vist lav for å komme på sjekk sa hun, ellers alt bra :) Hun fryktet fødsel snart, jeg tror selv jeg går en good stund ennå :)

andre som har fått beskjed om hode festet som er fleregangsfødende?? festa seg aldri med nr 2...

Nr to festet seg alt rundt uke 33 tror jeg,,denne gangen er det nok ikke festet enda..uke 34+

er 33+4 i dag og her er hodet langt fra festet, det vil si hun lå høyt oppe med hodet ned, men litt på skrå, slik lå hun for 1,5 uke siden også hehe
går vel langt over tiden jeg hehe

hehe jeg tror jeg går overtid jeg og, iallefall når flere er så "bombesikre" på at han kommer lenge før :p innstiller meg heller på det, så får jeg bli positiv overasket :) Fikk litt nødnød-følelse og måtte handle litt til sykehusbaggen etter timen hehe

Hvordan sjekker de om hodet er festet? Sånn at jeg er litt forberedt til neste kontroll. Er det bare utenpå magen eller må de inn også? :)

Han lå med hodet ned ved forrige kontroll (2 uker siden), men lå høyt og er langt ifra festet.
Kjenner en god del nedpress, jeg også, men ikke sånn type "melon mellom beina" opplegg enda :P
Ny kontroll på mandag så blir spennende å se da. Blir hyppig fremover pga. mye regelmessige og sterke kynnere osv. Som deg så tror ikke jeg heller på fødsel med det første. Har en stund nå gått med en følelse av at det skjer førstkommende tirsdag eller onsdag etter termin, altså 2-3 dager etter :)

Han lå med hodet ned ved forrige kontroll (2 uker siden), men lå høyt og er langt ifra festet.
Kjenner en god del nedpress, jeg også, men ikke sånn type "melon mellom beina" opplegg enda :p
Ny kontroll på mandag så blir spennende å se da. Blir hyppig fremover pga. mye regelmessige og sterke kynnere osv. Som deg så tror ikke jeg heller på fødsel med det første. Har en stund nå gått med en følelse av at det skjer førstkommende tirsdag eller onsdag etter termin, altså 2-3 dager etter :)
her er det veldig type "melon mellom beina" følelse.. hehe blir spennende å se fremover når de kommer :) Er jo ikke så lenge igjen uansett :)

var på ultralyd jeg , å fikk beskjed om at hun lå med hodet ned ihvertfall;) men at det hadde festa seg sa hu ikke noe om;)
i natt ble jeg litt små beskymra kjentes søren ut som om hodet hennes var rett ved åpningen liksom, kjentes nesten ut som jeg kjente at hu vridde seg rundt.

men feste seg behøver det vel ik å gjøre før nærmere fødsel tror jeg at jeg har hørt ;)

Jg er i uke 37+1 nå og var på ul mandag. Lillegutt lå fortsatt m rumpa ned, så vi ble sendt til vendingsforsøk på Elverum tirsdag. Grua mg skikkelig sia d kan starte fødsel, er ubehagelig og man må møte fastende (kan starte fødsel, Evt morkake løsning) og d er vellykka bare i 50% av forsøkene. Mn d gikk fint!! Guten snudde sg, gikk helt perfekt! Håpe han bare holder sg der nå te han finn på å komme ut!!:))

Knerten 130913

var på ultralyd jeg , å fikk beskjed om at hun lå med hodet ned ihvertfall;) men at det hadde festa seg sa hu ikke noe om;)
i natt ble jeg litt små beskymra kjentes søren ut som om hodet hennes var rett ved åpningen liksom, kjentes nesten ut som jeg kjente at hu vridde seg rundt.

men feste seg behøver det vel ik å gjøre før nærmere fødsel tror jeg at jeg har hørt ;)
neida, trenger ikke ikke det, var derfor jordmor syns det var så tidlig at han var festa, og iallefall i og med at jeg er 3-gangs :) får håpe de gir litt mer forvarsel enn å bare komme midt på natta :p

Jg er i uke 37+1 nå og var på ul mandag. Lillegutt lå fortsatt m rumpa ned, så vi ble sendt til vendingsforsøk på Elverum tirsdag. Grua mg skikkelig sia d kan starte fødsel, er ubehagelig og man må møte fastende (kan starte fødsel, Evt morkake løsning) og d er vellykka bare i 50% av forsøkene. Mn d gikk fint!! Guten snudde sg, gikk helt perfekt! Håpe han bare holder sg der nå te han finn på å komme ut!!:))

Knerten 130913

så bra at det gikk bra :) har hørt om flere mislykka vendingsforsøk! Håper han ligger riktig vei inntil fødsel nå da :thumleft

Mine har aldri festet seg, eller førstemann var "knapt festet" og lå høyt i bekkenet (måtte la være å presse med pressrier i 1 time for å prøve å få han lenger ned ved hjelp av tyngdekraft for ikke å slite meg ut først), andremann lå lavt, men ikke festet. Denne ligger på skrå :/ Kommer ikke ut sånn, så håper han snur seg :) Men er bare 33+4 og har gått to uker over med de andre..

Høres jo ut som h*n kan komme snart, den melon-mellom-beina-følelsen har ikke jeg hatt før det omtrent er fødsel i alle fall ;) Godt de passer godt på deg :)

Ikke litt festa engang, 35 fullgåtte i dag :) Sannsynlig tverr- eller seteleie, bare en liten tullegutt dette ;)

her er det veldig type "melon mellom beina" følelse.. hehe blir spennende å se fremover når de kommer :) Er jo ikke så lenge igjen uansett :)
Nei, det er ikke lenge igjen nå, heldigvis! Men synes godt min kan holde seg inne til uke 37 i alle fall, og har full tro på at han gjør det også ;) Det er så rart å gå rundt og tenke at "Jeg vil han skal komme NÅ!" samtidig som man selvfølgelig ikke vil føde prematurt :p

Husker jeg hadde den "melon mellom beina" følelsen i et par uker før jeg født sist, så jeg krysser fingrene for at du får gå et par uker til i alle fall før han kommer ;)

Mine har aldri festet seg, eller førstemann var "knapt festet" og lå høyt i bekkenet (måtte la være å presse med pressrier i 1 time for å prøve å få han lenger ned ved hjelp av tyngdekraft for ikke å slite meg ut først), andremann lå lavt, men ikke festet. Denne ligger på skrå :/ Kommer ikke ut sånn, så håper han snur seg :) Men er bare 33+4 og har gått to uker over med de andre..
min ligger også på litt på skrå, altså ikke tverrleie, men med hodet skrått nedover så hun er langt fra festet... jm finnes ikke bekymret, hun sier bare det er så tidlig, hun kan tumle rundt mye ennå hehe

Høres jo ut som h*n kan komme snart, den melon-mellom-beina-følelsen har ikke jeg hatt før det omtrent er fødsel i alle fall ;) Godt de passer godt på deg :)
Nei kan ikke huske å ha så fryktelig nedpress og følelse så lenge før de kom tidligere.. håper virkelig han blir et par uker til! Håper din snur seg riktige veien og, er ikke noe gøy når de turner frem og tilbake hele tiden!! Har født 1 uke før og 1 uke over tidligere, så har jo ikke født noe tidlig så ser ikke helt oddsene for at det skal skje nå, men man vet jo aldri, håper ikke det!

Back
Topp