Vært hos jm i dag

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Var der for 14 dager siden også men grunnen til det blei sånn er fordi jeg følte 6 uker mellom jm time og ordinær ul time blei for lenge mellom så derfor blei det to på 14 dager men det er så greit for min jm er så kos att jeg får lyst og klemme henne hver gang jeg ser ho... hehe ...

mannen var også med i dag og vi snakket om løst og fast og det og vente to rundt det osv.. også fortalte jeg att vi har handlet inn alle de store tingene så vi var ferdige med det.. jippi..

men så skulle jm måle symfe målet mitt holdt på og dette av benken når hu sier symfe målet mitt har søren meg vokst 4 cm på 14 dager..[:-] så tror disse tvillingene mine har det litt for godt i mammas mage jeg.. hehe

Åh så koselig [:)] Bare bra man vokser[8D] da har de små det godt...
Jeg skal i morgen jeg, er spent på ka sf målet er nå[:)]

ORIGINAL: Vugge

Oj! :)
Fikk beskjed om at det vokser til vanlig ca 1 cm i uka, så da virker det jo som om 2 i magen betyr dobbel fart!! :)
Har du lagt ut no bilde eller? :)

ok fikk ikke beskjed om det jeg så blei litt sjokka men da kan jeg roe meg ned og vente på att de vokser enda mere disse små trolla men snart er det vell ikke plass til de igjen.. hehe

har ikke lagt ut noen bilder enda nei. har ikke syntes att magen har vært så fin nok til det..

men kan sikkert slenge ut ett bilde som blei tatt i går.. da var jeg 19+5 æsj fikk det ikke til blei for stort

ORIGINAL: GledeSprederen

Fikk beskjed om at det vokser til vanlig ca 1 cm i uka, så da virker det jo som om 2 i magen betyr dobbel fart!! :)

ok fikk ikke beskjed om det jeg så blei litt sjokka men da kan jeg roe meg ned og vente på att de vokser enda mere disse små trolla men snart er det vell ikke plass til de igjen.. hehe

har ikke lagt ut noen bilder enda nei. har ikke syntes att magen har vært så fin nok til det..

men kan sikkert slenge ut ett bilde som blei tatt i går.. da var jeg 19+5 æsj fikk det ikke til blei for stort

Du kan endre str i paint...[;)]

ORIGINAL: Diddij

ORIGINAL: GledeSprederen

Du kan endre str i paint...[;)]

når det kommer til og forandre bilder osv er jeg så blond det går ann og få en rød håret dame blond hehe klarer å sende bilder på msn hehe

Back
Topp