Vært hos HS i dag

Buffi

Forumet er livet
Vel da var dagen kommet for at snuppa mi skulle veies på nytt igjen, siden hun flatet ut på kurven og hadde dårlig matlys

Men hun hadde lagt på seg og veier nå 7.4 kg og er 71.5 cm lang[:)]

Fikk også snakket om hvordan den legen behandlet oss sist gang. Men vi har nå fått henvisning og skal dit på fredag. Men hun sa at jeg ikke måtte ta det til meg for det hende innimellom at legen kunne være slik..Jeg sa at det ikke var noe grei måte å behandle meg på.

Finnes det ingen annen lege du kan gå til? Flott at snuppa di har lagt på seg, snuppa her hadde også lagt på seg litt lite sist, så vi er veldig spente, men vi skal ikke på neste kontroll før om tre uker, så vi har litt tid å vente før vi får svar.

ORIGINAL: Snekka

Finnes det ingen annen lege du kan gå til? Flott at snuppa di har lagt på seg, snuppa her hadde også lagt på seg litt lite sist, så vi er veldig spente, men vi skal ikke på neste kontroll før om tre uker, så vi har litt tid å vente før vi får svar.

Joda min fastlege kommer jeg til å bruke framover. Jeg sa det til helsesøster i dag at jeg kom til å bruke min lege framover..Er ikke intressert i å bli behandlet slik mer

Ja syntes og det var bra at snuppa hadde lagt på seg. Hun var nemlig 7 kg når hun var 6 mnd og har lagt på seg 400 fram til nå[:)]

Så bra du gav beskjed og at snuppa hadde lagt på seg litt[:)]
Om d er en trøst så er hun bitcy legen kjempeflink som lege...Hun er bare ikke flink med folk

Så godt at snuppa har lagt på seg! (har selv ei som kun har gått opp 400g siden hun var 6mnd og vet at det ikke er noe gøy)
Du får bare si ifra til legen hvis du reagerer på måten hun prater til deg på. Kan jo være at ingen har sagt i fra til henne noen gang og at hun bare trenger å høre det på en ordentlig måte.

Back
Topp