Vært hos Hausken

Leverihåpet

Gift med forumet
Da har vi vært til ny forsamtale og det gikk strålende så langt. På mandag blir det spray start. Glede meg. Vi skal prøve noe nytt denne gangen ved innsett. Vi skal ha embryo glue så da håper jeg lykken er med oss. Er det noen andre her som har brukt Embryo Glue??? Går også til akupunktur og reflexologi. Og kosten er lagt om. Det må lykkes denne gangen.

Ønsker deg masse lykke til.
Håper på fullklaff hos deg

Hva er "embryo glue"? Er det det samme som "babyklister" (eller Frucus Femina Comp D3)? Det brukte jeg da jeg ble gravid med poden, og prøver det igjen nå.

Lykke til!

Vi brukte embryo glue, og lille spira ligger fortsatt i magen min den=)
Var gravid 2 ganger før denne, men mistet begge gangene.  Da vi brukte embryo glue, klora den seg fast.  Så det har jeg stor tro på=)

icsimamma09 skrev:
Hva er "embryo glue"? Er det det samme som "babyklister" (eller Frucus Femina Comp D3)? Det brukte jeg da jeg ble gravid med poden, og prøver det igjen nå.

Lykke til!

nei, det er ikke det samme.  Dette er et stoff embryoet blir lagt i etter befruktning, slik at den skal klistre seg bedre fast i livmorveggen=)

masse lykke til! Kjekke folk som jobbar hjå Hausken. Håpar embryo glue blir det som skal til for deg! Eg prøvde det no på min siste runde, men funka ikkje det heller å meg gitt:) Håpar du er heldigare!

lykke til :)

linusisvingen skrev:

icsimamma09 skrev:

Lykke til!

nei, det er ikke det samme.  Dette er et stoff embryoet blir lagt i etter befruktning, slik at den skal klistre seg bedre fast i livmorveggen=)

Ble fortalt i dag at Embryo Gluet har en slags syre som normalt sett finnes i livmoren, men noen kvinner er ikke like heldige som har like mye av dette stoffet. De som har vært under flere forsøk hvor forsøkene ikke har klaffet får dette tilbudet. 

Er ikke sikker på om alle klinikkene har samme tilbudet.

linusisvingen: Åhhh så kjekt:). Håper jeg er like heldig da:). Godt å lese posetive historier som lykkes med dette.

håpomspirenosnart skrev:
masse lykke til! Kjekke folk som jobbar hjå Hausken. Håpar embryo glue blir det som skal til for deg! Eg prøvde det no på min siste runde, men funka ikkje det heller å meg gitt:) Håpar du er heldigare!

Så kjipt at det ikke funket for deg/dere..:(.

Men håper lykken er hos meg denne gangen:)

Lykke til:-)vi brukte også embryo glue på siste forsøk hjalp ikkje oss men det trenger ikke bety at det ikkje hjelper dere:-)denne gangen skal jeg bruke ovitrelle i tillegg til cyclogest håper det gjør susen for oss:-)

Denne gangen skal det gå!!!!!

Jeg startet på spray i dag, spennede tider for oss framover da! 

Lykke lykke til vennen!!

Lbo83 skrev:
Denne gangen skal det gå!!!!!

Jeg startet på spray i dag, spennede tider for oss framover da! 

Lykke lykke til vennen!!

Så kjekt å se deg her inne igjen snuppa. Jeg begynner spraying mandag:). Det må gå for oss denne gangen:).

Klara&Villbassen skrev:
Lykke til. Klinikk Hausken er jo bare helt fantstisk!!!

Så spennende:) masse lykke til:)

Vi hører til Hausken og brukte også Embryo glue sist.
Ble gravid, men mistet i uke 7, men det samme skjedde også når vi ikke brukte det så derfor vet jeg ikke om det egentlig er noe poeng for vår del.
Regner vel med at vi sikkert ender opp med det denne gangen også, blir litt sånn at man kjører på med alt sånn i tilfelle det er det som funker.

Masse lykke til med forsøket! :-)

Hører også til hos klinikk Hausken.. Prøvde EmbryoGlu no så fjerde innsett for søsken, og denne gangen klaffet det. Kommet til uke 12 på mandag.. :)

Masse masse lykke til med oppstart!

IVFProver84 skrev:

linusisvingen skrev:

icsimamma09 skrev:

Lykke til!

Ble fortalt i dag at Embryo Gluet har en slags syre som normalt sett finnes i livmoren, men noen kvinner er ikke like heldige som har like mye av dette stoffet. De som har vært under flere forsøk hvor forsøkene ikke har klaffet får dette tilbudet. 

Er ikke sikker på om alle klinikkene har samme tilbudet.

linusisvingen: Åhhh så kjekt:). Håper jeg er like heldig da:). Godt å lese posetive historier som lykkes med dette.

Det håper jeg også!  Lykke til=)

mklu83 skrev:
Hører også til hos klinikk Hausken.. Prøvde EmbryoGlu no så fjerde innsett for søsken, og denne gangen klaffet det. Kommet til uke 12 på mandag.. :)

v Det gleder meg å høre at mange klaffer det for:) Gratulere så langt me svangerskapet...:)

mklu83 skrev:

v Det gleder meg å høre at mange klaffer det for:) Gratulere så langt me svangerskapet...:)

Back
Topp