Vært hos gyn. i dag

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
I morges kl.9 hadde jeg time hos gyn. for å snakke litt om mine laaange sykluser. Han sa at jeg verken skal bruke mer pergo eller bli henvist til lap.
Siden samboern min ikke har sædceller (så langt) så ser han ingen hensikt i å gjøre noe med meg før vi eventuelt får prøverør.

Ellers hadde han ikke store trua på at vi kan bruke prøverør.. [&o] Ikke morsomt å høre.
Og så sa han at han tror det er lite sjangse for å få donor i norge [8|]
Hadde bare lyst til å si til han "at det driter jeg i for vi hadde uansett ikke tenkt til å bruek donor i norge!!!"

skulle ringe han i oktober når vi får vite om vi kan bruke prøverør eller ikke..

Uff [:'(] Trist å høre [:(][:(]
Får håpe at de finner sædceller likevel, slik at dere kan få prøverør. Krysser fingrene for god nyhet i oktober [;)]

ORIGINAL: Aiyana

Uff [:'(] Trist å høre [:(][:(]
Får håpe at de finner sædceller likevel, slik at dere kan få prøverør. Krysser fingrene for god nyhet i oktober [;)]

synes gyn. kunne la være å drepe håpet om sædceller ved TESA/PESA..
menmen.

takk :)

Godt dere får hjelp og undersøkelser av noen andre enn h*n der[:'(] Er vel ikke gjort TESA/PESA enda? Såer det vel fult mulig å få donor i Norge vel....Vil bare gi deg en god klem og håper at noen kan hjelpe dere...

De svartmaler alt mange gyn å er sååå dust.. viser ingen hennsyn og virker ikke som de vil hjelpe[:'(][:@][&:] 

Drit i han.. vis dere skal ha prøverørs eller donor så tar dere det da..

Nyt heller de neste mnd de kommer til å gå fort!!

for noe tull så klart kan dere få donor i norge[&:][&:]ei jeg jobba med hadde ivf i haugesund (offentlig)mannen hennes kan ikke få, de brukte donor. har fått en gutt og venter nr 2 nå[;)]syns det vår j.... dårlig behandling du fikk av han gyng den saken hadde jeg gått videre med[:@][:@]uff nå kjente jeg at jeg ble veldig forbanna[&:][&:]ikke gi opp håpet[;)]klem.

Takk alle sammen! [:D]
Hjeper med litt oppmutring fra dere [:)]

ORIGINAL: Nesing

Å få donorsæd her i Norge er i grunnen det minste problemet, om det er det dere ønsker! Aner ikke hva gyn har tenkt siden han sier slike ting. Dere har jo ikke engang gjennomgått TESA/PESA, så han kan ikke si noe som helst om det videre forløpet før den prøven er tatt. Håper det viser seg å være celler som kan brukes og at alt ordner seg for dere. Lykke til videre! [:)][:)]

Signerer Nesing her.....at det går ann....og du burdet jo absolutt litt videre undersøkt når det kansje kan være snakk om donor også, for da kan det være at det kan holde med inseminasjon for deg....ja ja og han skal hjelpe slike som deg, snarere tvertimot han trokker jo på deg istedenfor...ble ganske irritert når jeg leste inlegget ditt snuppa, sender over en stor klem til deg.

ja jeg var ganske sjokkert der jeg satt. jeg bare nikka og smilte. først når jeg gikk ut derfra tenkte jeg: "hva f**n var det egentlig han sa?"

tror sambo ble ganske skuffa da jeg fortalte han va gyn hadde sagt. tror ikke vi gruer oss mindre til TESA/PESA nå.. *sukk*

dessuten snakka han til meg som om jeg hadde PCOS. men til slutt sa han at det vet de jo ikke.

han er ny her jeg bor han gyn, men han trenger jo ikke å si sånt uansett om han ikke kjente så godt til vår historie.

Back
Topp