MyAngel
Elsker forumet
I dag har jeg vært hos med Ine Marie! Har vært litt bekymra i det siste, eller retter sagt bestemor å bestefar har vært mest bekymra...for hjulbeint er hun jo, men hun har også tåa veldig mye inn med ene beinet spesielt innimellom! Det rare er at det ikke er hele tiden, men bare plutselig skjer! Derfor tenkte jeg at det var greit å få noen til å se på dette! Så fysio kjente å sjekka begge beina hennes, så på henne når hun både gikk å løp å alt! Å heldigvis er alt normalt! Hun trodde nok kanskje at det bare var tilfeldig at hun tåa innover, å en ser det ganske tydelig hvis vi ler av henne, så gjør hun seg til! Men vi skal følge med på henne fremover da, for å se om det blir verre! Men det har heller blitt mindre den siste tiden! Å i det siste har hun plutselig begynt å gjøre seg til å gå så mye på tærne å! Så hun er ei lita skøyeraktig frøken![:D] Men heldigvis var alt normalt med beina hennes!! Greit å sjekke det opp likevel ja!!
Og balansen var det ikke noe å si noe på, for hun sto på ett bein å strakte det andre ut til siden å tok tak i tåa si uten å holde fast i noe annet! det er mer enn jeg klarer gitt![:D][8D]
Og balansen var det ikke noe å si noe på, for hun sto på ett bein å strakte det andre ut til siden å tok tak i tåa si uten å holde fast i noe annet! det er mer enn jeg klarer gitt![:D][8D]