Vært hos dyrlegen...

MrsMeoh

Gift med forumet
Jeg har to alaska huskyer som bor ute i hundegård, og da jeg var ute og matet de i dag, la jeg merke til at den ene, Nuk, var svært hoven i ansiktet, rundt snuten, leppene og rundt halsen, særlig på høyre side. Ringte svigers som har mer erfaring med slik, og fikk vite at det hørtes ut som ormebitt. Da var det bare å finne nummer til dyrlegen i bygda. Fikk beskjed om å komme med en gang.

Dyrlegen så på hunden og tok forsiktig på, og sa "oi, det var jo skikkelig hovent her ja.... er ikke tvil om at han har vært borti noe"..! Han fikk kortison og antibiotika. Er han ikke betydelig bedre i morgen må jeg tilbake for at han skal få et serum også.

Da vi kom hjem, tok jeg av halsbåndet for at det ikke skal stramme mer enn nødvendig. Han har både spist og drukket vann, er pigg og kontaktsøkende, så det ser ut til at det skal gå bra, men jeg kjenner at det ikke gjorde noe godt til "mammahjertet"

Håper så inderlig han er bedre i morgen :love7

God bedring til vovfsen! Aldri greit når dyra blir syke :/ håper det går over raskt :)

*sniker fra September 13*

God bedring til Nuk!

God bedring til Nuk, håper han kommer seg raskt :)

Takk damer :) Nuk er myye bedre i dag..

Fikk lagt ved noen bilder, ene er av slik han bruker å se ut, det andre med hevelsen. Hevelsen har allerede gått noe ned da jeg tok bilde:eek:

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

Vedlegg

• 1372067166750.jpg
    1372067166750.jpg
    54,6 KB · Visninger: 19
  • 1372067179518.jpg
    1372067179518.jpg
    61,7 KB · Visninger: 19
Takk damer :) Nuk er myye bedre i dag..

Fikk lagt ved noen bilder, ene er av slik han bruker å se ut, det andre med hevelsen. Hevelsen har allerede gått noe ned da jeg tok bilde:eek:

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

Huff.. Dakars vofsen. Masse god bedring til han :)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Stakars d va en heftig hevelse ja.. Godt han e bedre:)

<3 Isak født 2012 <3

Stakkar, håper han blir fort frisk. Hørtes ikke godt ut

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Back
Topp