Vært fraværende..

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Og tenkte å fortelle hvorfor, og si at jeg nå kommer tilbake for fult :)

Mandag for 2 uker siden var jeg på første UL hos min faste/private GYN. Der så vi en liten spire på 4 mm med hjerteslag. Han mente det stemte godt med mine kalkuleringer om å være 6+3.
Ble innkalt til offentlig UL fredagen etter pga høyrisikosvangerkap. Han målte spiren til 5 mm og mente jeg var max 5-6 uker gravid, mer 5 enn 6, og skulle da være 7 akkurat i følge mine beregninger.
Siden jeg allerede hadde vært på UL syns jeg jo det var litt rart, men han var veldig avvisende og sendte meg hjem med beskjed om å komme tilbake om 10 dager, og kontakte den vist jeg begynte å blø. Virket som han var sikker på at det skulle skje..

Var tilbake på kontroll i dag, 8+3. Annen gyn, hun spurte om jeg hadde blødd, og ble nærmest litt overrasket da jeg svarte nei. Jeg skulle bare hoppe opp på benken, for vi skulle bare sjekke om d var liv her.
Snudde skjermen vekk fra meg og kjika ei stund før hun smilte og sa at her var alt bra. Mine beregninger stemmer, og lille spira var 1.9 cm nå :D

Følelsen min har hele tiden vært at han første på sykehuset gjorde det slurvete. Han var veldig rask og uinteressert.. Så har ikke vært kjempe redd for at det skulle gå dårlig, selv om han antyda det. Men har holdt meg mer borte herfra og prøvd å ikke tenke for mye på d da.. Nå kan jeg puste ut og slappe av enn så lenge :Heartred
 
Last edited:
Så bra at alt er i orden! Er tøft med sånne beskjeder, og helsepersonell som ikke er enige blir veldig vanskelig! Men det viktigste er jo at alt er som det skal ❤ :)
 
Ja var veldig godt å få beskjed om at alt var bra
 
Så bra da!
 
Back
Topp