vært flink i dag :)

Lykkemamma1

Glad i forumet
Etter mange dager med energi helt på bunnen har jeg tatt meg selv i skinnet å prøvd å gjøre noe i dag. Så nå har jeg satt på 2 klesmaskiner, rydda rommet til snuppa, rydda stua og fyrt i ovnen! Må si jeg er veldig fornøyd med meg selv, selv om jeg går som en krok pga kvalmen. Hehe.

Hva har dere gjort i dag da jenter?

Flinkis!!! Jeg har vært på jobb...ellers har jeg ikke gjort stort. Sambo er på pappa/barn-treff med fotballkompiser så jeg sløøøøver i sofaen! ;) Herlig det og! ;) Burde vel kanskje rydda litt....satt på ei maskin klær...venter her litt til, tror jeg ;)

jeg har hatt friiii.. Eller har vært hos legen og kom hjem i 12tiden. Lå så på sofaen frem til kvart over 2 da jeg reiste ned og hentet mini i bhg.... ;) etter det har jeg lekt med mini og lagt han. og så fikk jeg og litt ånden over meg. fikk brettet og lagt på plass mange klar, satt på en ny maskin og ryddet masse :)

Jeg har vært på jobb. Kom rett hjem til ventene svigemor og niese som er på høstferie. Heldigvis hadde de med mat, så her ble det sushi. De vet ikke noe enda (vil ha første kontroll i boks før vi sier noe til familien) så jeg snek diskre tunfiskbiten over til min kjære :) Nå har de nettopp reist, så blir vel en time slækkis forran tv'en og snart senga. Bare litt småtteri som må fikses først det, men alt annet får bare vente :) Kjenner søvn får pri forran alltid ryddig kjøkken og tom skittentøyskurv ;)

Artig lesing, for jeg har tenkt akkurat det samme om meg selv i dag! ;-) Har vært skikkelig slapp i det siste og i dag tok jeg meg selv i skinnet og GIKK både til og hentet i barnehagen + endel rydding her hjemme. Føler jeg er i framgang nå asså. ;-)

Back
Topp