vært flink ;D

Stinoa

Gift med forumet
I dag har eg vært flink syns eg..[:D]

Vasket 5 maskiner med klær, sengesett og håndkler.. hengt opp litt bilder og lamper på veggen.. sotte sammen en mor barn lampe (sånn lampe med en stor lampe og en mindre lampe på) og begynt å rydde gjesterommet..

Og i all ryddingen på gjesterommet så fant eg jaggu ett gavekort på 500 kr på h&m og ett flakslodd med 50 kr i gevinst.. jeeej[:D] hehe[:)]

Gavekortet kommer nok bra med etter eg har født og trenger litt andre klær som går an å amme i osv[:)]

Det va litt om min dag[8D]   andre som har følt seg flinke i dag?[:)]

Så flink du har vært.[:)]
Jeg har ikke gjort stort. Vært hos jordmor- gikk veldig bra. Ellers dro vi rett hjem og pakket noen ting og hentet kattene våre og dro hjem til mine foresatte. Skal være her hele helga og passe kattene dems.[:)] Så her blir det en stille og rolig helg på bondelandet.[:D]

*du er flink-flink-flink-fliiink*[:D]

Nei beklage -har ikkje vært så veldig flink.
Vært på jobb halv dag-arbeidskollegaer seie eg ser frisk og flott ut-men eg føle meg ekkel og feit[8D]

Hadde kjøretime-daua bilen 2 ganger i rundkjøringer.

Eller solt meg på terassen og spist PÆRE-is.

Skal prøve å vær flinkare imårå[;)]

du er flink :) har og hatt en produktiv dag med masse klesvask! kjempedeilig og se at skittentøyskorga nå er TOM![:D]

Har og vaska badet og ryddet i huse som vi holder på og fikse opp [:D]

og spist IS [:D][:D]

så flink dere har vært.. stått på i dag jeg også. Jeg har vasket ned kjøkkenet og bonet kjøkkengulvet med tre lag:) ellers har jeg tatt helgevasken i resten av leiligheten, og vaska litt klær:) det værste er at jeg ikke er trøtt eller sliten nå.. trodde ikke energien kom til å være på dette nivået når jeg snart er 37 uker.. men godt da[:)]

Fliiink du har vært æ [:D]

Her går det i pumping,koking,farting til og fra sykehus og tid med Thea.. Dagene er ikke lange nok nå altså,hehe [8D]

Så flink du er![;)]

Jeg og sambo har ryddet ut av et helt rom som i flyttingen har fungert som "roterom". skal med tiden bli barnerom[:D]
Og vi har lagd middag sammen[8D]
Så jeg føler meg ganske flink jeg også. Jobbet med ryddinga hele dagen, med unntak av is-pausene vi har hatt da. er på 3. pause nå[:D]
Skal vaske badet i dag eller i morgen[8D]

Back
Topp