vært en veldig laaaaang dag

nemi.marselia

Forumet er livet
Vært en lang dag i dag.
skulle på vanlig kontroll hos jordmoren men som dere har hørt ble det mer enn det.
jeg hadde mye blod i urinen såpass at det så ut som jeg blødde.
har jo hatt store smerter over lengere tid og fortalte jordmor dette
har ikke kjent ett eneste spark siden fredags ettermiddag
jordmor trippelmålte sf hos meg og trippelsjekket målene og tydeligvis hun ikke likte målene. de hadde ikke økt på 4uker[&:]
inn å ta forskjellige blodprøver og så bar det til sykehuset for dette likte ikke jordmor.

jeg tok og opp måten jeg ble møtt på når jeg ringte å var bekymret sist (det i kontortiden) dette noe denne jordmoren fant uaksebntabelt.
det er tydelig at dette svangerskapet MÅ overvåkes nøye

inne på sykehuset fikk jeg grundig UL og samtale. han er mindre enn han skal så skal senere inn å følge dette opp. samt så ligger han i ett snålt tverleie, er vist ett kommende slangemenneske, gyn har aldri sett dette leie på en baby før så dette må og sjekkes opp senere. samt morkaken ligger fortsatt i dyp sete så dette skal og sjekkes opp.
hørte jeg rykter om flere UL framover
heldivis var blodgjennomstrømmingen i navlestrengen fin og det var fint med fostervann.
lå 30min på CTG og de måtte dytte i han for å se om de fikk bevegelse på han, noe han ikke var så alt for villig til. men fosterlyden var bra selv om fosterbevegelsen liten, noe som må følges med på.

ang smertene mine så hadde de ingen god forklaring
blødningene regner med de kommer fra urinveiene eller nyrene noe som skal undersøkes etter svangerskapet
eller de skal sende urin til dyrking da.

Heldivis var alt bra med lillegutt men må følges opp tettere for jormor og gyn er bekymret for utviklingen mest til min helse og litt før størrelsen på lillegutt.

jeg dro ut kl 9 i morges og kom hjem kl 17. så en laaaang dag med mye kjøring

Håper dere får god oppfølging og at alt går seg til!

[&o]Så leit å høre. Jeg hadde håpet at du skulle få et "drømmesvangerskap" denne gangen,i alle fall ett som var normalt.
Sender deg en stor klem,tenker på dere.

ORIGINAL: *SoldierGirl*

ORIGINAL: Vestlandstaus

takker kjenner jeg er ganske sliten nå, for det har egentlig vært ett ekstremt tøft svangerskap både fysisk og psykisk i tillegg til alt alle andre påkjenningene
gleder meg veldig til terminen er innen rekkevidde

sender en god klem.. skjønner det har vært en laaang dag. krysser fingre og tær på at det ordner seg og at han vokser seg stor og sterk før han kommer[:)]

Ønsker deg lykke til og håper dere for god og ofte oppfølgning vidre.
Til deg fra meg.

Huff da, masse god bedring til deg og jentene.

Back
Topp