vært en tur på sykehuset....

Charlotte_2

Betatt av forumet
skulle egentlig for kontroll og UL på sykehuset på mandagen.. men mini rørte ikke på seg inni magen og de bestemte seg for å ta ctg for å sjekke ståa... det viste seg at babyen hadde for høy hjertefrekvens og var stresset... så fikk tatt en ny ctg ett par timer etterpå og det var ikke noe bedre så blei lagt inn fra mandag til tirsdag da det blei tatt ny ctg som var mye bedre heldigvis[;)] legene visste ikke helt hvorfor babyen blei stressa, men trodde bare det var noe tilfeldig for jeg hadde ikke noe infeksjon eller svangerskapsforgiftning ellerno så får håpe ikke det skjer igjen.

dette var skummelt og ekkelt men bra babyen blei "bedre" sånn at jeg kunne dra hjem i går... håper det ikke skjer noe mer nå sånn at babyen har det bra til den kommer ut [;)]

en liten oppdatering fra meg da [:)]

kan godt forstå du syns det var skummelt ja....  men bra at babyen er bedre nå da:)  krysser fingrene for at han holder seg inne litt til! :)

Oj! Så godt å høre at det er bedre da :) Ta det med ro og lykke til videre[:)]

Uff godt at det gikk bedre med babyen... håper det fortsetter sånn[:)]

Det hørtes skummelt ut ja! Men godt at alt ser mye bedre ut nå :) Du får bare slappe av fremover, så kommer babyen når den er klar :)

ORIGINAL: Thorgers

Uff godt at det gikk bedre med babyen... håper det fortsetter sånn[:)]

sign [:)]

Back
Topp