Vært en tur på legevakta..

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Etter en uke med kvalme, feber og sengeleie fikk jeg i dag brått vondt i korsryggen og magen. Fattet da mistanke til enten uvi eller nyrebekkenbetennelse... Ringte legevakta og fikk komme inn på en sjekk. De tok virkelig godt vare på meg, og fikk seng siden jeg ble så dårlig av å sitte. Når det var min tur kom til og med legen inn til meg, så jeg slapp å gå inn på legekontoret :) Viste seg at det var en uvi! Får nå behandling og jeg gleder meg sånn til å endelig bli frisk igjen :D
 
Uff.. Stakkars deg :( kjedelig når man blir så syk av uvi. Håper du merker bedring fort å er på beina igjen snart! Godt du ble tatt godt vare på, er ikke dagligdags på legevakta det ;)
 
Uff kjedelig, legen konstantert uvi på meg og i går. Har hatt det fra før og, slita i ungdomstiden men fysj som det gjør vondt nå.

God bedring :)
 
Virkelig tiden for det, går på antibiotika for uvi selv nå. Viktig å drikke mye vann!
 
Aldri hatt det før jeg :p her går det på vann og tranebærjuice :)

Tranebærjuice uten tilsatt sukker? For sukker bør man unngå :) appelsinjuice er også bra, eller blåbær.
 
Jeg blir også skikkelig dårlig av de fleste typer antibiotika. Hittil er det bare trimoteprim(?) mot uvi jeg ikke har blitt kvalm og kastet opp av. Er generelt dårlig på alt i tablettform, så her blir tranebær tatt i flytende form, og da tenker jeg det er bedre at jeg får det i meg og kanskje booster urinveiene mine litt enn at jeg skal ligge i ukesvis med vondt og oppkast fordi jeg må ta antibiotika.
 
Back
Topp