Vært en tur på føden.

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Er i dag 23+5 å har hatt sterke kynnere å nedpress en god stund. Har to barn fra før, jente født 2010 som kom 4 uker for tidlig. Minsten som et født i 2012 måtte de stoppe fødselen på i uke 32 men da klarte vi å holde han inne til termin dato :)
Men nå er jeg helt moden, livmortappen er 2 cm bare, å fått streng beskjed om å ta det helt med ro å ikke gjøre NOE fysisk aktivitet. Minste tegn til noe som helst så blir jeg lagt inn. Så skal på ny kontroll om 14 dager igjen for å se om det har stabilisert seg. Må si at jeg syns det er skremmende at han kan bli født nr som helst :-(
Men gjør det jeg kan for å holde han inne å holde meg i ro. Men virkelig ikke lett med en på 5 og 3 år her hjemme..
Ellers ønsker jeg alle en god natt ♡
 
Håper du klarer å holde deg rolig, dumt å bli innlagt allerede :/
 
Å herlighet! Stakkars deg. Det er så ekkelt og bekymringsfullt det der!
Og med barn hjemme er det jo nesten umulig å være i ro..
Håper virkelig det roer seg for deg! Hadde jeg hatt gode råd hadde jeg delt de med deg.
Masse gode og varme klemmer og tanker sendes til deg!❤️
 
Masse lykke til videre! Håper du får tatt det med ro de neste ukjene! Klem!
 
Å herlighet! Stakkars deg. Det er så ekkelt og bekymringsfullt det der!
Og med barn hjemme er det jo nesten umulig å være i ro..
Håper virkelig det roer seg for deg! Hadde jeg hatt gode råd hadde jeg delt de med deg.
Masse gode og varme klemmer og tanker sendes til deg!❤️
Takk ❤❤❤
 
Oysann! Håper du klarer å ta det med ro og får den hjelpen du trenger med de to andre barna! Så får du bare knipe igjen og håpe at han ikke er klar til å komme riktig ennå :)
 
Masse lykke til de neste to ukene.
Du får låne noen bøker, starte på et stort strikkeprosjekt, se noen nye serier og skikkelig benke deg til i sofaen fremover. La husarbeid være husarbeid og fir på kravene (lettere sagt enn gjort)-
 
Men syntes egentlig det var rart du fikk lov til å reise hjem, med kun 20mm livmorhals og moden mormunn.
Iallfall så tidlig. Jeg ble lagt inn i uke 30 da den var 20mm og delvis moden :/
 
Men syntes egentlig det var rart du fikk lov til å reise hjem, med kun 20mm livmorhals og moden mormunn.
Iallfall så tidlig. Jeg ble lagt inn i uke 30 da den var 20mm og delvis moden :/

Jeg fikk kun lov til å reise hjem pga at kynnere å nedpress avtar når jeg slapper av. Men hvis de ser at det ikke har blitt bedre om 14 dager eller om jeg får noe som helst form for smerter osv nå så blir jeg lagt inn med en gang. Men ho var veldig usikker, så skal gjøre så godt jeg kan med å få lov til å bli hjemme ♡
Hvor lenge måtte du ligge inne når du ble lagt inn?
 
Jeg fikk kun lov til å reise hjem pga at kynnere å nedpress avtar når jeg slapper av. Men hvis de ser at det ikke har blitt bedre om 14 dager eller om jeg får noe som helst form for smerter osv nå så blir jeg lagt inn med en gang. Men ho var veldig usikker, så skal gjøre så godt jeg kan med å få lov til å bli hjemme ♡
Hvor lenge måtte du ligge inne når du ble lagt inn?

Lå inne i 2 uker, da den hadde ikke blitt kortere den siste uken. Så måtte jeg tilbake i uke 34, nytt opphold på ei uke da det tok seg opp igjen og så et opphold par dagers opphold rett før jeg tippet uke 37 for å få sove, ettersom jeg hadde sammentrekninger konstant og ikke fikk slappet av.

Med barn hjemme er de enda strengere her, for da kan man rett og slett ikke slappe av når man føler for det. Så jeg lever på lånt tid denne gangen.
 
Lå inne i 2 uker, da den hadde ikke blitt kortere den siste uken. Så måtte jeg tilbake i uke 34, nytt opphold på ei uke da det tok seg opp igjen og så et opphold par dagers opphold rett før jeg tippet uke 37 for å få sove, ettersom jeg hadde sammentrekninger konstant og ikke fikk slappet av.

Med barn hjemme er de enda strengere her, for da kan man rett og slett ikke slappe av når man føler for det. Så jeg lever på lånt tid denne gangen.

Hmm.. var det hun nevnte pga barna her hjemme også. Men skulle ha ekstremt lav terskel for å komme tilbake. Får håpe jeg slipper innleggelser da :)
Som legen sa til meg i går: hver dag er en seier ♡
 
Uff, min skrekk... Håper du har noen som kan hjelpe deg. Du må få tatt det med ro! Lykke til ❤️
 
Off, håper du får slappet litt av og at nurke holder seg inne til termin..
 
Huff da! Bare å knip igjen og hold babysen inne så lenge som mulig! Håper du slipper bli lagt inn! Klem til deg!:Heartred
 
Back
Topp