Vært effektiv i dag :)

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Må jo få dagene til gå, så i dag har jeg først levert snuppa i bhg, så var jeg på besøk hos bestefar, han bor 2 min fra oss, så stikker innom et par tre ganger i uka og hilser på. Kom hjem og heiv meg rundt med vaskefilla, fått vasket stua, stuevinduene, under sofaen( gosh, der var det mye drit) vasket gangen og badet.. så deilig å ha rent hus før helga.. Har også fått spylt av verandaen(mannen har pusset topprekka på verandaen og jeg må rydde) 
Får nok svi for effektiviteten min i kveld og natt tenker jeg

Så nå tar jeg helg med god samvittighet   Og tror jaggu med at jeg tar meg en blund på sofaen..

God helg jenter

energien din ville jeg å hatt idag.
Skulle vasket litt til helga jeg å .Men blir nok bare å støvsuge..Energien forsvant  for ei uke siden å siden har ingen sett den......

Energien min var egentlig ikke her, var kvalm og kastet opp på mårran, men når jeg kom hjem så fikk jeg på no høy musikk og tvang meg i gang, så gikk det igrunn greit etterhvert... Nå har jeg fått meg en liten blund, det var deilig..

Flink du er! 

Her har jeg og vasket og ryddet etter jeg leverte ungene. Har fått ryddet og støvsugd kontorene og lekerommene oppe. Byttet på alle sengene, ryddet og sortert lekene til arvingene og støvsugd rommene deres. Shina vårt soverom, vaska kjøkkenbenker, skaper og benker,  ordna ferdig stelleplassen og skurt badet. DEILIG! Her i huset er fredag vaske og ryddedag, det er såå deilig å få gjort det til helga! 

Så flink du er :-D
Bare å sende over litt energi, for her har den blitt helt borte :-p

Kryssemynte skrev:
Flink du er! 

Her har jeg og vasket og ryddet etter jeg leverte ungene. Har fått ryddet og støvsugd kontorene og lekerommene oppe. Byttet på alle sengene, ryddet og sortert lekene til arvingene og støvsugd rommene deres. Shina vårt soverom, vaska kjøkkenbenker, skaper og benker,  ordna ferdig stelleplassen og skurt badet. DEILIG! Her i huset er fredag vaske og ryddedag, det er såå deilig å få gjort det til helga! 

Så flink du å ha vært i dag da :)
Er som du sier, fredag er en vaske og rydde dag, er så deilig å få det gjort til helga, kan liksom bare kose oss i helga uten og tenke på alt som skulle vært gjort...

Planene i helga er å få beiset verandaen, men det skal  mannen gjøre, jeg å snuppa får leke litt ute tenker jeg...

Nå skal mannen av å kjøpe mac donalds mat    Orker ikke lage noe i kveld...

Her laga mannen taco, men Mc DOnalds hørtes ikke feil ut nei. Kanskje søndagsmiddag der ? :-P hehe!

Kryssemynte skrev:
Her laga mannen taco, men Mc DOnalds hørtes ikke feil ut nei. Kanskje søndagsmiddag der ? :-P hehe!

Jeg sjesker jo sååååå på sånn mat om dagen, eller har egentlig gjort det hele graviditeten, uansett hvor kvalm jeg har vært , så er det liksom det som frister...  

Så flink du har vært!!

Jeg har sittet i en stol nå i 4dager, med null energi. I går ettermiddag kom den litt tilbake, og i dag er formen ikke så værst. Så har fått gått tur med hunden i 40min, bakt brød, vasket sengetøy, ryddet litt på kjøkkenbenken, vært ute å kjøpt TO shave-ice (månedens dille....) på rad og tatt en kaffekopp hos svigerfar.
Så sinnsykt deilig med litt energi igjen. Jeg hadde nesten gitt opp energien etter fire dager sittende i godstolen, var like før jeg begynte å grine for jeg var så sliten. Og plutselig POFF så er det litt bedre.. <3 <3

Så flinke alle er!
I går gjorde jeg null og niks hjemme. Var på besøk hos ei venninne som er i permisjon på dagen og i bursdag til ei anna ei på kvelden, så i dag har det blitt rydding, vasking, shinning og handling. Skal ha bursdag for både mann min og meg med familien i morra. Det som står igjen er stryking av duker, dekking og pynting av bord, men det blir først i morra. Har fått svigermor og søster til å bake så må bare fikse maten. Greit å ikke ha alt om dagen. 

Energien er ikke så verst om dagen, men syns det er så kjedelig å gjøre noe for det tar så sinnsykt lang tid. Bruker 4 ganger så mye tid om til vanlig på helt enkle ting nesten. Gleder meg til ting kan gå kjapt igjen:)

Back
Topp